Gå til innhold

LV sin treningslogg.


Mann20

Anbefalte innlegg

MILL.PRESS:

52,5kg 5x5

 

MARKLØFT:

127,5kg 1x5

 

PULLUPS SUPPINERT GREP:

bw 1x10, 1x6

 

BENKPRESS:

70kg 1x12, 1x9, 1x8

 

CABLEFLIES:

18kg x 20 + 5 + 5 + 5

 

FRANSKPRESS:

17,5kg x 20 + 5 + 5 + 5

 

Kommentar:

Stengt senter imorgen og egentlig i dag, men fikk trent idag med dårlig tid. Slo derfor sammen morgendagens økt med dagens. Ga meg på ett set mark, pga det ble småvondt/ubehagelig i korsrygg - dårlig oppvarming siden dårlig tid, var kanskje det. Håper det. Litt kjipt uansett. Kjenner det nå, men satser på det ikke er noe tess og at det går fint med god oppvarming neste økt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MILLPRESS:

55kg 5x5

 

MARKLØFT:

130kg 1x5, 1x2

 

PULLUPS:

bw 2x8, 1x6

 

KOMMENTAR:

Forbøyd med mill.press. Gikk tungt på slutten men greiere enn før tror jeg. I dag gikk det bedre med ryggen enn forrige økt, men fikk litt "negativt" vondt i dag også, så ga meg tidlig. Skal filme på nytt neste økt for å sjekke teknikken, men tror det var dårlig oppvarming før forrige økt som sitter i litt fortsatt. Håper det.

Lenke til kommentar

Dagens økt:

 

MARKLØFT:

131kg 3x5

 

SKULDERPRESS MED HANTLER:

20kg(x2) 3x8

 

PULLUPS:

bw 1x10

bw+15kg 1x3

bw 1x7

 

BICEPCURL:

27,5kg 12 + 4 + 4 + 4 +4

 

FRANSKPRESS:

27,5kg 12 + 4 + 4 + 4 +4

 

BICEPCURLMASKIN:

30kg 1x10

 

KOMMENTAR:

Grei økt. Mill.press-stativ opptatt hele tiden, endte opp med å kjøre skulderpress.

Endret av Lærevillig
Lenke til kommentar

Melding!

 

 

- Situps :confused:

Bra du ikke er i parken så ofte ^^

Skal ikke gjenta seg! :wee:

 

Dagens økt:

 

Benkpress:

80kg 5x5

 

Barbell rows:

55kg 4x6

 

Skråbenk:

27,5kg 1x8, 1x7, 1x6

 

Maskinflies:

60kg x 12 + 3 + 3 + 3 +3 +3

 

Franskpress:

30kg x 12 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3

 

En arm tricep extension:

5kg 3x10

 

Kommentar:

Måtte trene på skolen i dag og det ene knebøystativet som finnes der var opptatt hele økta. Kjipt. Ellers en grei økt. Benkpress er tungt, og har nok ikke økt noe særlig der. Pga påske med et usaklig dårlig kosthold hos a mor så har jeg kuttet litt ned på matinntaket bevisst for å få bort de 4 ekstra kg med fett som jeg oppnådde i påsken. Dette har nok påvirket fremgangen negativt. Tenker spess på benken som står bom stille. Skal prøve å øke med færre reps når det sier stopp, for å prøve noe annet... Begynner å øke matinntaket snart, så håper jeg på en boost.

Endret av Lærevillig
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mill.press:

57,5kg 4x4

 

Markløft:

132,5kg 1x5

 

Pullups:

bw 2x7, 1x5

 

Bicepcurl:

30kg x 10 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3

 

Bicepcurlmaskin:

30kg 3x8

 

Kommentar:

Kanskje litt bedre gjennomførte set på mill.press, men ikke mye fremgang der i alle fall. Dagen etter kamp og derfor kun ett set markløft, men det settet føltes bra (og tungt). Kjørt i grepet faktisk, når jeg skulle ta pullups, så svak pullups idag. :ph34r:

Lenke til kommentar

Skuff at treningssenteret er stengt i dag, så jeg jogget en tur til en ghettopark på nytt:

 

- Knebøy med dama på skuldra, 3x8

- Pushups variasjoner, totalt 70 stk.

- "Jente-hangups" (vet ikke om bedre forklaring. Treffer litt på samme måte som barbell rows, tror jeg.) 4x10

- Dips, 5x10

Lenke til kommentar

Så i dag på et bilde jeg tok i september og sammenlignet det med et jeg tok i februar. Forskjellen var svært liten. I denne perioden spiste jeg ganske lite. Etter dette har jeg lagt på meg litt fordi jeg spiste mer. Jeg må vel bare innse at jeg må gå opp litt kilo før jeg kan tenke på å bli "ripped". For jeg ender vel fort opp i mellomland og uten resultater siden jeg ønsker å bli ripped samtidig som jeg vil bygge, og det går jo ikke i lengden.

 

Når jeg begynte i fjor oktober veide jeg ca 88. Nå veier jeg ca 92kg. All den vektoppgangen har kommet siden februar. Så da satser jeg på å keep it up, selv om jeg synes det er småskummelt å nærme meg 100. :dremel: Prøve å ikke være så sensibel på litt ekstra på magen så lenge den ikke er det eneste som vokser :dremel:

Lenke til kommentar

Knebøy:

85kg 5x5

 

Benkpress:

82,5kg 3x5, 2x4

 

Barbell rows:

57,5kg 4x6

 

Dips:

bw+5kg 3x12

 

Skråbenk m hantler:

24kg 1x6, 18kg 3x10

 

Cableflies:

7,5kg x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Bicepcurl:

35kg x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Franskpress:

35kg x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Cable bicepcurl:

20kg 1x16

 

Kommentar:

Knebøy føles greit, bare to og et halvt min pause. Benk går ikke fremover. For stort volum i dag?

Tenker å kjøre bryst og armer som volum og kjøre det flere ganger i uka istedetfor å dele opp i volum a og b en gang hver.

Lenke til kommentar

 

 

Kommentar:

Knebøy føles greit, bare to og et halvt min pause. Benk går ikke fremover. For stort volum i dag?

Tenker å kjøre bryst og armer som volum og kjøre det flere ganger i uka istedetfor å dele opp i volum a og b en gang hver.

 

Benken din er milevis foran knebøyen din. Du skal ikke være like sterk i de to.

 

"Knebøy går ikke fremover" ville vært mer passende å skrive.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Kommentar:

Knebøy føles greit, bare to og et halvt min pause. Benk går ikke fremover. For stort volum i dag?

Tenker å kjøre bryst og armer som volum og kjøre det flere ganger i uka istedetfor å dele opp i volum a og b en gang hver.

Benken din er milevis foran knebøyen din. Du skal ikke være like sterk i de to.

 

"Knebøy går ikke fremover" ville vært mer passende å skrive.

Det har du rett i og takk for svar, men det har seg sånn at jeg har hatt store fremskritt på bøy - tro det eller ei - etter at jeg etter et snaut år fikk inn teknikken sånn passelig etter mye øving... :) Benkpress derimot har det stått stille veldig lenge. Tror jeg skal fortsette å øke nå, og bare kjøre med færre reps.

Lenke til kommentar

Nedtrekk smalt grep:

75kg 3x10, 65kg 1x10

 

Straight arm lat pulldown:

45kg 4x12

 

Sidehev:

6kg 3x10

 

Bentover sidehev:

6kg 2x8, 6kg 1x8

 

Core-øvelser.

 

Kommentar:

Kort og grei økt i dag. Burde egentlig kjørt denne i går og den prioriterte volumøkta i dag. Kommer til å gjøre det fremover ettersom kampene er på tirsdager. Da får jeg tre volumøkter i økter og tre strongliftsøkter (volum på slutten gjerne). Kamp i morgen, neste økt onsdag.

Lenke til kommentar

Pullups:

bw 1x11, 2x8

 

Markløft:

135kg 2x5, 1x4

 

Mill.press:

60kg 1x3, 2x2

 

Straight arm lat pulldown:

45kg 3x15

 

Sidehev:

5kg 3x10

 

Bentover sidehev:

5kg 3x8

 

Kommentar:

Kamp i går og sliten i kroppen. Greide ikke siste rep på markløft som var steintungt i dag. Millitærpressen var så tung at jeg følte det var like greit å avslutte tidligere for å unngå noe skade da jeg slet sånn.

Lenke til kommentar

Gårsdagens økt, logger den i dag pga en svært full dag i går:

 

Benkpress smith:

86,5kg 4x3,

81,5kg 1x3

 

Barbell rows:

60kg 4x8

 

Dips:

bw+10kg 4x10

 

Skråbenk hantler:

22,5kg(x2) 2x8, 1x6

 

Fliesmaskin:

60kg x 9 + 2 + 2 + 2 + 2 + 2

 

Knebøy:

90kg 3x5

 

Bicepcurl:

27,5kg 4x10

 

Frankspress:

27,5kg 3x10

 

Hammercurl:

10kg(x2) 3x10

 

Kommentar:

Lang dag før økta og litt sliten, men det kom seg utover i økta, og derfor kjørte jeg knebøy tre set litt sent i økta. Benk opptatt, derfor smith.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Et spørsmål:

 

Burde jeg samle alle øvelsene på en muskelgruppe slik at de kommer etter hverandre? Slik jeg gjør det nå, fullfører jeg SL-programmet og deretter samler volum på bryst/ønsket muskelgruppe i en gruppe og gjør meg ferdig før jeg begynner på neste.

 

Det er kanskje forskjellig avhengig av om det er styrke- eller volumfokus?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...