Gå til innhold

Minimalistisk lommebok?


Anbefalte innlegg

Kom over en "crabby gear wallet" etter å ha lest en tråd her på forumet, og er veldig fornøyd med størrelsen og funksjonaliteten denne har.

 

Det jeg ikke er fornøyd med er kvaliteten på den. Den faller rett og slett i fra hverandre, så dermed er jeg ute etter noen tilsvarende, men av bedre kvalitet og gjerne med en bedre mulighet for oppbevaring av nøkler.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nøkler er ikke det viktigste, bare ett pluss om det er en mulighet.

 

Viktigste er at jeg får plass til nok kort og litt seddler. Antar jeg må ha plass til rundt 6-8 kort, og gjerne 500 i kontanter til en hver tid.

 

På grunn av antall kort så får jeg ikke brukt en ren kortmappe, og må derfor finne alternativer.

 

Skal se på linken, takker.

Lenke til kommentar

Det er 6 lommer til kort, men om du ikke har noe i mot å ha flere kort i samme lomme får du plass til ganske mange. Jeg har 14 kort i min nå. Hvor mye du får plass til av sedler er jeg mer usikker på, men jeg har i hvert fall 3 hundrelapper i den nå, og de merker en ikke at er der så 500 kr skal ikke være noe problem.

 

Det eneste negative er at den former seg etter kortene dine så du kan ikke gå fra å ha flere kort i samme lomme til å kun ha ett der. Lommen vil da være såpass utvidet at kortet ikke lenger holdes trygt på plass.

Lenke til kommentar

Eg kjøpte eit par Crabby-lommebøker. Såg fort at den var dårleg konstruert, så eg tar omsyn ved bruk. Prøver å ikkje dra i strikken for mykje. Når eg har debitkortet i den eine lomma, tar eg det ut om inn utan å måtte dra i eller flytte på strikken. Den har klart set fint i eit par månader no.

 

Tidlegare hadde eg og ei ganske fin Bjørn Borg-lommebok, eller korthaldar. Ulempen med den er at eg må fylle den opp for at ikkje det skal bli fare for at kortene glir ut. Strikkonseptet til Crabby-lommeboka er veldig smart. Eg skulle gjerne hatt ei liknande i betre kvalitet.

 

post-20187-0-99481900-1391847379.jpeg

 

Denne er lik på begge sider, og er har ikkje meir enn du ser. Det er ei større lomme i toppen der du kan putte sedlar om du vil. 6 plassar for kort, med plass til doble i nokre av dei om du vil. Fyller du opp kortplassane, så sit korta godt. Med ein strikk rundt hadde den vore endå betre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...