Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Poll: Dama blir gravid og vil ta abort: bør fyren få vite om det.


Dame blir smelt på tjukka og vil ta abort - skal hun fortelle fyren?  

74 stemmer

  1. 1. Dame blir smelt på tjukka og vil ta abort - skal hun fortelle fyren?

    • Ja! Sannheten må frem!
      54
    • Nei, det han ikke vet trenger han ikke vite... Dette tar jeg med meg i grava!
      14
    • Ja, og vil han HA barnet må han FÅ barnet!
      5
    • Kjører safe og tar aborten FØRST og forteller han ETTERPÅ.
      3
    • Han får ikke vite noe, men du forteller alle venninnene dine om det, slik at han til slutt får høre om det uansett.
      1
    • Vet ikke.
      1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det hadde vært ei jeg ville møtt igjen regelmessig så ville jeg vite det.

Hadde det vært en random som jeg sannsynligvis ikke ville møtt igjen så hadde det vært likegreit å ikke vite det tror jeg.

 

Opp til dama om hun vil ha barnet eller ikke, så lenge hun ikke nødvendligvis forventer at jeg tar farsrollen.

 

Har et par kamerater dette har skjedd med, og ikke akkurat fett.

Spesielt han ene som hoppa på en "kollega" (ikke en han ser til vanlig) som fikk slengt i trynet en god stund senere at han må passe bedre på hvor han stikker pikken sin og at hun hadde tatt abort.

Som han sa, det hadde vært greit med mannlig p-pille noen ganger, og at han ikke ville hatt noe imot å bruke kondom hvis hun bare hadde sagt noe, han regnet bare med at hun brukte prevensjon.

Endret av multisync
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Neida, jeg er ikke gravid. Passer på pillene mine jeg. Men begynte å tenke tanken etter å ha lest en annen tråd.

Dersom dama blir gravid (vi snakker fuckfriend/ons og ikke forhold) og vil ta abort, er dette noe dere føler hun må fortelle til fyren? Det er vel de færreste menn som ønsker å være helgepappa når de ikke har vært skikkelig sammen med dama en gang?

 

Legg igjen din stemme her!

 

Edit: her er det klart at også menn kan stemme, selv om jeg-personen er kvinne.

 

Det man ikke vet har man ikke vondt av. Valgte alternativ nr 2.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...