Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjøre noe fint for dama?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høres koselig ut det :)

 

Bor dere sammen? Kan rydde leiligheten i så fall, som en start.

 

Hva med middag og levende lys? F.eks forrett, hovedrett og dessert. Du lager, dekker på og rydder. Litt vin til om dere er gamle nok, eller øl eller hva dere vil ha. Kanskje blomster og/eller en liten gave? Massasje etterpå? Prate sammen og bare fokusere på hverandre, eller se film sammen.

 

Hva med å gå ut og spise?

 

Dra vekk en helg sammen?

Lenke til kommentar

Satt her om dagen å tenkte på det samme. Altså hva mannfolket kunne gjort for å gjøre meg skikkelig glad for en dag!

Jeg er veldig anti-klisjè, så roser, middag, massasje er virkelig ikke noe for meg.

 

Men en perfekt dag/kveld for meg ville vært å komme hjem til ren leilighet (alle rom, ingen hurtigrydding ala kaste-ting-i-skapet-så-det-ser-ryddig-ut) men skikkelig skikkelig rent. Fult av stearinlys, en stor godteripose/brus og en morsom film. Dette er noe som får meg til å virkelig slappe av. Gaver er koselig det, men jeg slapper ikke av da. Et rent hus = avslappende. :)

Lenke til kommentar

Gjør noe dere ikke gjør så ofte! Slik at hun husker det!

Helgeweekend i en annen by feks.

Synes det blir litt teit med å skulle ta vasken en gang i blant for at dama skal bli happy. Man må jo dele 50/50 og hjelpe hverandre med vask, matlaging, skifte på senga osv hele tida? Det går jo ikke at èn er lat og den andre skal ta alt bare fordi det er kjerringarbeid feks.

Når jeg hadde samboer vasket vi leiligheta sammen og hjalp alltid hverandre på kjøkkenet. Begge vasket klær, ryddet inn i oppvaskmaskina osv osv. Det syntes begge var rettferdig. Det er jo ingen som liker å vaske, og er man to sammen så blir man jo ferdig mye raskere og kan gjøre andre ting?

 

Er du blakk og ikke keen på weekend på hotell kan du kjøre på med en cheesy blomsterbukett hvis dama liker det, eller fyre opp noen lys og kose sammen hjemme.

Noe av det beste jeg vet er å bare chille på sofaen med en film på tv'n og halvsove.

Lenke til kommentar

Gjør noe dere ikke gjør så ofte! Slik at hun husker det!

Helgeweekend i en annen by feks.

Synes det blir litt teit med å skulle ta vasken en gang i blant for at dama skal bli happy. Man må jo dele 50/50 og hjelpe hverandre med vask, matlaging, skifte på senga osv hele tida? Det går jo ikke at èn er lat og den andre skal ta alt bare fordi det er kjerringarbeid feks.

Når jeg hadde samboer vasket vi leiligheta sammen og hjalp alltid hverandre på kjøkkenet. Begge vasket klær, ryddet inn i oppvaskmaskina osv osv. Det syntes begge var rettferdig. Det er jo ingen som liker å vaske, og er man to sammen så blir man jo ferdig mye raskere og kan gjøre andre ting?

 

Er du blakk og ikke keen på weekend på hotell kan du kjøre på med en cheesy blomsterbukett hvis dama liker det, eller fyre opp noen lys og kose sammen hjemme.

Noe av det beste jeg vet er å bare chille på sofaen med en film på tv'n og halvsove.

 

 

Akkurat derfor det er en fin ting å gjøre for noen som har hatt en tøff periode. Tolker det slik at dama hans er sliten, og det er vanvittig deilig å komme hjem med tanken at "ikveld må jeg vaske" for så å kommer inn døra og alt er rent.

 

Det er en liten glede i hverdagen som alle skulle hatt iblant. Det er en sånn ting som kan gjøre en kjedelig vanlig dag til en fantastisk dag. Jeg har gjort det for mannfolket her i huset, og han har gjort det for meg. Det er jo heller ikke snakk om hver dag, ellers er det fint å samarbeide.

Lenke til kommentar

De små tingene kan bety mye. Kjøp inn godteri hun setter pris på, en film hun vil se og se med henne. La henne gå til frisøren eller noe annen pleie. Sett av tid til dere. Kjærtegn henne masse og ta deg av hennes behov f.eks.

Er mye man kan gjøre.

Skriv et romantisk kort om hva hun betyr for deg. Lag til kopp eller annet med bilde av dere. Etc etc

 

 

 

## svar på fjernet post slettet av ilpostino ##

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar

Oi..

Leste grundig igjennom de første postene før det sporet av litt med personangrep osv..

Gjøre rent og lage middag er jo ikke noe spesielt syns jeg.. Som noen sier så burde man jo faktisk dele på det og det er så klart noe jeg gjør.

Lage middag og kose oss med en film gjør vi nesten hver helg.

Hun går ikke gjennom en tøff periode pga meg.

Tvillingsjel: Du har alltid så gode svar, setter pris på dem:) Har du forresten prøvd å holde tilbake litt på sexen?:p Vet det høres merkelig ut, men en ting jeg liker er når jeg ikke forventer sex daglig, men hvis dama holder tilbake noen dager helt til jeg drar meg i håret og hun overrasker meg med en fantastisk kveld i sengen. Jeg syns det er mye bedre enn daglig sex:) Eller eventuelt jeg ikke klarer mer og lager til middag med stearinlys, musikk og skikkelig stemning:)

 

Anonymous poster hash: e0a51...60d

Lenke til kommentar

Jeg har fjernet OT og personangrep fra tråden. I henhold til retningslinjene §1. Innleggets Innhold, påpekes det at innlegget skal holdes i en høflig og saklig tone. Fokuser på sak, ikke person, og diskuter anstendig. Merk spesielt følgende, flaming og andre former for personangrep og Trolling er forbudt. I henhold til retningslinjene har innlegg blitt slettet fra tråden. Videre brudd på dette kan føre til reaksjoner i form av advarsler og/eller utestengelse fra forumet.

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...