Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hjelp i byggeprosessen - kabel-kabal!


Anbefalte innlegg

Veit ikkje om dette er riktig avdeling for posten min, correct me if I'm wrong.

 

Er midt i bygginga av min første stasjoner og eg trur eg kun skal ha ''kablinga'' igjen.

 

ps: har eit Asus Z-87 PRO hovudkort om det skulle vere til hjelp ang problemet mitt..

 

Eg har eit Fractal R4 kabinett der det står 2 stk vifter, (1 framme og 1 bak)

Begge viftene har ein kabel (sjå bilete under) eg lurer på kor dissa skal plasserast. Eg har og ein Noctua NH D-14 kjølar med to vifter og dermed to kablar av akkurat samme sort som eg òg lurer på kor skal plasserast.

 

Kabinettet kom med fleire allerede tilkobla kablar, bland anna 3 stk som passar perfekt til vifte-kablane mine (men dei har berre to pinnar, vifte kablane mine har 3 hull)

Skal nokre av kablane festast i lag med nokre av desse og skal nokre av kablane i HK? HK har 5 stk CPU_FAN inngangar der den eine er merka med gult og i tillegg ein CPU_OPT. Nokre som veit kor desse kablane skal henn? :S

 

post-147776-0-19988100-1391628824_thumb.jpg

 

post-147776-0-30081500-1391628856_thumb.jpg

 

post-147776-0-70721400-1391628877_thumb.jpg

 

Om ikkje det var nokk, så er eg litt usikker på kablinga av skjermkortet.

 

Skjermkortet mitt har 1stk 6-pins utgang og 1stk 8-pins utgang.

Kabelen min har ein 8-pins i eine enden (den skal vel i strømforsyninga) og ein 6+2-pins i den andre enden. Skal eg koble 6 til 6 eller 6+2 til 8 i skjermkortet? :S Kortet er av typen Gainward gtx 770

 

post-147776-0-52507000-1391629568_thumb.jpg

 

Om dokke fortsatt henger med, så kanskje nokon kan svare på følgande:

 

Har ein kabel som står CPU på. Den eine enden passar i strømforsyninga, men den andre passar ikkje i HK. Står heller ingen plass i brukermanualen at der er ein CPU-connection. Har ein i5 intel quad 3,4 mHZ. Skal kjerna ''kablast'' i det heile tatt? :S

 

post-147776-0-45059600-1391629524_thumb.jpg

post-147776-0-23951600-1391629544_thumb.jpg

 

Skal den i så fall inn hit? Skal vere den ATX-koblinga eg ikkje har brukt (brukte den avlange)

post-147776-0-97525400-1391629637_thumb.jpg

 

Beklager for langt innlegg, men eg finner rett og slett ikkje ut av dette, hverken med hjelp av brukermanualar eller internett. Men kanskje her? :)

 

Setter veldig stor pris på all hjelp! :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CPU kabel på hovedkort atx 12.

Viftene på fanpluggene på hovedkort.

+ at du må ha en til på skjermkortet , altså en 6 pin . ;)

..............................................................................................................................................

og cpu vifte på fan kontakten nermest cpu mest sansynlig.

er bare å koble resten av viftene på hovedkortes fan kontakter.

Endret av holan88
Lenke til kommentar

Hovedkortet ditt har en CPU_FAN og en CPU_OPT, her kobler du de to viftene til kjøleren.

Videre har kortet ditt fire kontakter merket CHA_FAN1 til 4, her kobler du chassis-viftene.

Kabelen merket CPU skal til ATX12V på hovedkortet. Det er denne som gir strøm til prosessoren.

Skjermkortet ditt skal ha to kabler fra strømforsyningen, en med 6+2 kontakter og en med 6 kontakter. Disse er merket PCI_E.

Endret av aam01
Lenke til kommentar

Det er ikke verdens undergang at du kobler en 3 pins viftekontakt på en 2 pins på HK. Eneste ulempen er at hovedkort ikke vet hvilket turtall viften roterer med (bilde 2). Bare sørg for at CPU-viften får strøm fra CPU-fan slik at maskinen vet hvilken vifte den skal øke hastigheten på når det begynner å bli varmt i cpu.

 

Se side 1-7 i brukermanualen for oversikt over viftekontaktene du har på hovedkortet. CPU-FAN og CPU_OPT er for vifter til prosessor, CHA-FAN 1, 2, 3 og 4 for kabinettvifter.

 

8 pins som du viser til på siste bildet klarer seg med en 4 pins kontakt om du kun har dette på strømforsyning. Dersom du kun har en 4 pins skal denne plugges inn på VENSTRE halvdel av 8 pins siden det er lås på den siden.

 

 

Lenke til kommentar

Må bare spørre: Er der ikke manual med ditt hovedkort?

Var slik jeg fikk det til første gangen, men er jeg usikker så slår jeg opp og leser.

Jo, følgte sjølvsagt med og som forklart lenger oppe, så ga manualene meg ingen hjelp ang spørsmåla eg hadde. Men hadde sjølvsagt aldri komt så langt som eg har uten :S

Lenke til kommentar

Tusen takk for all hjelp! :)

Har fått kobla CPU'en, satsar på at resten går som smurt òg.

 

Kjem sikkert med eit nytt innleg seinare når faenskapet sikkert ikkje vil starte opp ein gong :confused::p

 

 

Foresten, blir eg nødt til å gå inn i BIOS'n for å ''justere'' ting og tang. Nokre tips eller ''kjente tilfeller '' folk gjer feil?

 

(etter at eg har fått maskina på vel og merke)

 

Tusen takk igjen!

Endret av Nightmist
Lenke til kommentar

Jeg har akkurat bygget med samme hovedkort og det kommer garantert ikke med nyeste versjon av BIOS. Her bør en oppgradering være det første du gjør. Siste versjon er 1707. Den henter på asus.com. Og før du spør, hvordan du oppgraderer BIOS står godt forklart i manualen.

Lenke til kommentar

Då har eg kobla opp alt (trur eg)

 

Så for å vere på den sikre sida ang skjerkortet. Har kobla begge kablane i strømforsyninga (8 pins) og begge to går til skjermkortet (den eine til 6+2 og den andre på 6 minus den med 2 pins som berre henge og slenge) er dette riktig?

Begge kablane har òg kvar sin ''utstikker'' med ein 6+2 pins som henge å slenge. Er dei der i tilfelle eg skal ha to skjermkort? Er det greit at dei berre ''heng og sleng''?

 

Har no òg 3 stk kablar som går i fra kabinettet og til ingen ting (dei eg nevnte tidligare som passa til vifte-kablane). Skal dei berre ligge fritt?

På kabinettet kan eg btw stille (vifteforbruk?) til endten 12, 7 eller 5 V. Er det noko eg treng å bry meg om? Er denne bryteren aktiv når dei tre ''vifte-kablane'' heng fritt?

 

Skulle gjerne ha lagt ut bilder, men veit tydeligvis ikkje korleis. Anna ''meny'' no som eg svarer på innlegg i staden for å opprette eit. Skal heller prøve å få det til om det trengs.

 

Nokon som både forstår og kan hjelpe/bekrefte ditta her? :confused:

Lenke til kommentar

Du bruker "Bruk full editor"

 

 

 

Ang skjermkort kablene, så er det lagt opp viss skjermkortet trenger 2 x 8 pins strøm ;)

 

Er blitt en standard dette med å lage 6+2 kabler, for det er ikke alle så trenger like mye strøm, så det holder med 6 pins..

 

 

 

Forresten, hvilket kabinett er det du har ?

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Du bruker "Bruk full editor"

 

 

 

Ang skjermkort kablene, så er det lagt opp viss skjermkortet trenger 2 x 8 pins strøm ;)

 

Er blitt en standard dette med å lage 6+2 kabler, for det er ikke alle så trenger like mye strøm, så det holder med 6 pins..

 

 

 

Forresten, hvilket kabinett er det du har ?

Takk for hjelp :)

 

Så eg treng berre ein kabel frå skjermkortet til strømforsyninga?

 

Har eit Fractal R4

Lenke til kommentar
  • Medlemmer
  • 20 innlegg
  • 18. desember 2007

Skrevet 19 minutter siden

Då har eg kobla opp alt (trur eg)

 

Så for å vere på den sikre sida ang skjerkortet. Har kobla begge kablane i strømforsyninga (8 pins) og begge to går til skjermkortet (den eine til 6+2 og den andre på 6 minus den med 2 pins som berre henge og slenge) er dette riktig?

 

JA

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Takk for hjelp :)

 

Så eg treng berre ein kabel frå skjermkortet til strømforsyninga?

 

Har eit Fractal R4

 

 

Skjermkortet ditt trenge 2 stk strømkabler :)

 

Noen dårlige skjermkort trenger feks bare 1 kabel. Å enda dårligere trenger ingen.

De aller beste trenger kanskje 3 stk 8pins.

Endret av sveibuen
Lenke til kommentar

Når det gjelder kabinettvifter så kobler du dem enten til kontaktene på hovedkortet eller til kontaktene i kabinettet. Kabinettets viftekontroll vil bare virke hvis du har viftene koblet til kabinettkontaktene. Hvis du kobler dem til hovedkortet så må du bruke programmene som følger med, dvs. FanXpert. Viftene til prosessorkjøleren kobler du uansett til hovedkortet.

Lenke til kommentar

Her er forresten bileta eg hadde tenkt å poste:

 

Slik er skjermkortet kobla opp:
post-147776-0-61819800-1391641090_thumb.jpg

 

Her er den ekstra utstikkeren på begge kablane til skjermkortet som går ingen vei (som eg kan la henge og slenge har eg forstått riktig?)

post-147776-0-27635700-1391641180_thumb.jpg

 

Her er to av dei tre ''vifte-kablane'' som går ingen plass (som òg kan henge og slenge?)

post-147776-0-03643900-1391641275_thumb.jpg

 

Til slutt: Denne saken følgte med i samme pose som ''Q-connectoren''. Treng eg denne til noko?
post-147776-0-26567100-1391641350_thumb.jpg post-147776-0-60812200-1391641362_thumb.jpg

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...