Gå til innhold

Dette er Microsofts nye toppsjef


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh jeg har som skoleelev og student dulla så mye med den jævla OpenOfficen. På høgskolen var det ikke nok med OpenOffice, om du skulle være produktiv. Mange løsninger som Officepakken har som ikke OpenOffice eller Libre har.

 

Microsoft blir å leve sålenge de kan levere en god til OK totalpakke, altså operativsystem, kontorløsninger, serverløsninger osv. Ingen andre gir like god totalpakke, lev med det.

Lenke til kommentar

"Han har jobbet der i 22 år, og har ledet både selskapets Office-avdeling og Bing-satsningen for et par år tilbake. Det som trolig gjorde ham til den beste lederkandidaten, var imidlertid hans arbeid i nettsky-avdelingen, som har vokst betraktelig de siste årene."

 

Hmm, både Bing og Skydrive er jo elendige tjenester...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

"Han har jobbet der i 22 år, og har ledet både selskapets Office-avdeling og Bing-satsningen for et par år tilbake. Det som trolig gjorde ham til den beste lederkandidaten, var imidlertid hans arbeid i nettsky-avdelingen, som har vokst betraktelig de siste årene."

 

Hmm, både Bing og Skydrive er jo elendige tjenester...

Tjenester som ikke har andre formål en å gjøre det hen i mot umulig å bytte til andre plattformer og leverandører.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Åh jeg har som skoleelev og student dulla så mye med den jævla OpenOfficen. På høgskolen var det ikke nok med OpenOffice, om du skulle være produktiv. Mange løsninger som Officepakken har som ikke OpenOffice eller Libre har.

 

Microsoft blir å leve sålenge de kan levere en god til OK totalpakke, altså operativsystem, kontorløsninger, serverløsninger osv. Ingen andre gir like god totalpakke, lev med det.

Se på siste utgaven a Libreoffice. Den har noen løse bolter og trenger en paint-job. Men, hvor mye penger trenger AS Norge å spytte inn i polering av Libreoffice opp mot de ufattelige mengdene med millioner av kroner AS Norge hiver etter MS hvert år?

Lenke til kommentar

Jeg har valgt å bruke OpenOffice over MS Office i mange år, på grunn av den uslåelige prisen. Men det er ikke og blir ikke like bra som MS Office uansett hvor mye jeg ønsker det.

 

Når det er sagt, så er det ikke sikkert MS Office noen gang tok igjen WordPerfect Suite heller. :p

Da jeg gikk over fra OpenOffice til LibreOffice, merket jeg endel regresjon i produktet. F.eks. kunne man på OpenOffice se ut fra ikonene til bold, kursiv og underline hva keyboard-snarveien til funksjonen var [uten å bruke mouseover], det er borte i LibreOffice. I tillegg så fikk OpenOffice noe mer vind i seilene da eierskapet ble overført til Apache. Akkurat nå er jeg i den posisjonen at jeg ikke vet hvilken vi burde satse på i det lange løp. Er på LibreOffice nå, da.

Endret av tommyb
Lenke til kommentar

"Han har jobbet der i 22 år, og har ledet både selskapets Office-avdeling og Bing-satsningen for et par år tilbake. Det som trolig gjorde ham til den beste lederkandidaten, var imidlertid hans arbeid i nettsky-avdelingen, som har vokst betraktelig de siste årene."

 

Hmm, både Bing og Skydrive er jo elendige tjenester...

 

Ja, det er jo som du sier, ikke akkurat høykvalitetstjeenster....

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...