Gå til innhold

Passivt kabinett til NUC


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg vurderer å kjøpe D54250WYB og plassere den i et kabinett for passiv kjøling. Formfaktoren heter vel UCFF?

 

Er det noen norske nettbutikker som har slike kabinetter? Noen alternativer er Akasa Newton H eller Tesla H, evt. NUC Chassis fra Tranquil PC, men har ikke greid å finne disse i Norge ennå.

 

Noen tips? Vifte, uansett hvor stille, er ikke et alternativ.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

 

Jeg vurderer å kjøpe D54250WYB og plassere den i et kabinett for passiv kjøling. Formfaktoren heter vel UCFF?

 

Er det noen norske nettbutikker som har slike kabinetter? Noen alternativer er Akasa Newton H eller Tesla H, evt. NUC Chassis fra Tranquil PC, men har ikke greid å finne disse i Norge ennå.

 

Noen tips? Vifte, uansett hvor stille, er ikke et alternativ.

 

http://forum.xbmc.org/showthread.php?tid=176718&pid=1583255#pid1583255

 

Der finner du alt du trenger.

 

(Jeg har forøvrig samme NUC, med vifte. Jeg har aldri hørt den med mindre jeg går bort til den og løfter den opp for å lytte)

 

edit: Link til produktoversikt http://download.impactics.de/data/DxNUx_overview.pdf

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

Når man kjøper Newton H og D54250WYB så må man kanskje kjøpe et powersupply også? Hva slags type?

Jeg er ikke sikker her, men mener jeg så at power supply følger med hvis man kjøper boksen(Vet ikke med bare kortet), men at selve kabelen fra stikkontakt til powersupplyen ikke følger med (Jeg har sånne liggende hjemme, så har ikke noe å si for meg). Prisen med boksen er ikke høyere en bare kortet, så jeg tenkte å kjøpe boksen, for så å ta ut kortet til det andre kabinettet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...