Gå til innhold

Er det greit å skifte favorittklubb?


rbk84

Anbefalte innlegg

har nå sett meg så lei av alt det rotet med newcastle at jeg vurdere å skifte klubb... begeret rant for alvor over etter helgens tap mot sunderland!!

å klubbledelsen som er grådig å uvitende om hva som må til!! slikt er jeg nå så lei av... men vet enda ikke!

 

tips?? kan man skifte, eller må man holde ut med møkka?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

At du i det hele tatt har det i bakhodet er jo skammelig.

 

Alle Newcastle-supportere er lei styret, den inkompetente manageren og sirkuset, men slik har klubben vært både under Ashley og Shepherd-regimet siden 1997. Og man holder ut fordi man elsker klubben, og med tiden kommer det nok en ny Sir John Hall som har supporterne som drivkraft - og ikke penger.

Lenke til kommentar

At du i det hele tatt har det i bakhodet er jo skammelig.

 

Alle Newcastle-supportere er lei styret, den inkompetente manageren og sirkuset, men slik har klubben vært både under Ashley og Shepherd-regimet siden 1997. Og man holder ut fordi man elsker klubben, og med tiden kommer det nok en ny Sir John Hall som har supporterne som drivkraft - og ikke penger.

takk for at du klårna hode mitt! vet d e en stygg sak... håpe bare d kan gå rett veien en gang, å at femteplassen for 2 år sea, ikke bare bli et blaff!

Lenke til kommentar

Det blir selvfølgelig opp til deg, men selv om du tenkte at jess nå bytter jeg klubb, så tror jeg egentlig ikke du hadde klart det.

 

At han har det i bakhodet er langt ifra skammelig. Jeg ser oppførselen til det store flertallet fra de store klubbene på dette forumet og det slår meg hvor kravstore de er. Og selv om jeg tar det meste med en klype salt av ting som blir sagt i nuet, så er veldig mange av dere utskjemte med tanke på suksess så det blir litt vanskelig å sette seg inn i situasjonen til rbk84. Newcastle har vært en jojo og jeg forstår godt at begeret nester renner over til tider. Jeg ville likt å sett reaksjonen til det store flertallet fra storklubbene viss de plutselig gikk på hue å ræva ned i the championship.

 

Det kunne alltid vært verre, Leeds, eller du kunne holdt med manchester city for 10-20 år siden. Makan til rot og motgang har jeg knapt sett noe sted.

 

Du verden Newcastle gav meg mange gode minner da jeg var liten, for en fantastisk klubb med eleville spillere.

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg er Newcastle-supporter, så jeg har ingen problem med å vite hvordan situasjonen er. Og jeg synes fortsatt det er skammelig å ha det i bakhodet, tanken har aldri streifet meg til tross for hvordan klubben blir drevet. Sparkingen av Sir Bobby, nedrykk, endring av navn på stadion fikk meg aldri til å tenkte på å bytte klubb. Men det er selvfølgelig min mening.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

har nå sett meg så lei av alt det rotet med newcastle at jeg vurdere å skifte klubb... begeret rant for alvor over etter helgens tap mot sunderland!!

å klubbledelsen som er grådig å uvitende om hva som må til!! slikt er jeg nå så lei av... men vet enda ikke!

 

tips?? kan man skifte, eller må man holde ut med møkka?

 

Kommer jo akkurat på hvorfor du begynte å holde med klubben det.

 

-Begynte du å holde med dem fordi du utelukkende likte at de vant, så er det jo bare å bytte klubb. Medgangssupporter ja, men er jo ditt valg,

-Begynte du å holde med dem fordi de gjorde så mye positivt utenfor banen og de har sluttet med det er jo bare å slutte hvis du føler for det.

-Begynte du å holde med dem pga en bestemt spillestil som de har sluttet helt med kan du jo slutte.

- osv osv.

 

Kort oppsummert: Hvis grunnene til at du likte klubben/fotballen generellt er fullstendig borte er det jo egentlig ingen grunn til å holde med klubben bare for å gjøre det. Du finner vel også selv ut om du faktisk liker klubben fortsatt med hvordan du reagerer på mål, seiere, tap osv.

 

Er det derimot noe lokalt over favorittlaget ditt (noe jeg antar det ikke er siden du er norsk å heier på Newcastle), så blir det for meg feil å skifte favorittklubb.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

må væll bare hold ut i det store å hele! men klart man sjer sæ litt lei på ting. når man i tillegg har venna som like å påpeke at dæm har et så mye bedre lag i bakhånd! vært arti å hatt nå å vist t nånn gang. men man må væll bare hold ut, å satse på at d kjæm en rik onkel som ikke e grådig. å en trener me meritta! gikk jo bra under bobby robson..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...