Gå til innhold

Betyr dette at Galaxy S5 kan lese fingeravtrykk?


Anbefalte innlegg

Evan Blass, som den forferdelige personen han her, går alltid i bresjen for å ødelegge gleden ved å få avduket telefoner og funksjoner.

 

Ikke at dette var overraskende, men likevel. Rykter (korrekte eller ikke) er no ordentlig herk for oss som har glede av ting når de kommer.

Hva er det som er forferdelig med dette egentlig? Jeg må si jeg syns det er fint at han publiserer slike ting.

 

 

IMO så er det bare å vente på enda en patent-krig mellom Samsung og Apple :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Løgnhistorien om at Samsung F700 ble vist fram ved CeBit 2006 har blitt avslørt mange ganger, men vi kan vel ta den én gang til:

http://androidcommunity.com/who-was-really-first-apple-vs-samsung-story-truly-debunked-20110420/

 

Telefonen var alt designet i 2006, om den ble vist på CeBit 2006 var ikke relevant for poenget mitt, det handlet ikke om Apple VS Samsung selv om du klarte vri det til det....

 

Samsung design tegninger fra 2006

 

 

12.07.26-Samsung-1.png

 

 

 

 

Det er du selv som får dette til å handle om Apple vs Samsung.

 

Bildet ditt viser for øvrig en serie Samsung slider-telefoner med fysisk tastatur, bl.a F700 som kom på markedet mot slutten av 2007. I den grad de har touch-skjerm er det gammeldags resistiv touch, ikke kapasitiv multi-touch :

 

gsmarena_ofic004.jpg

Endret av Newton
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...