Gå til innhold

[Løst] MacBook Pro og PS4 eller Gaming PC?


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt på dette lenge og bestemte å få svaret her :) Jeg er glad i spill. Jeg har en dårlig PC og en PS3. Jeg har hatt veldig lyst på MacBook Pro og PS4 lenge. Det har jeg også hatt med Gaming PC. Jeg er veldig glad i MacBook Pro pga at den er veldig tynn og liten. Den har også veldig mange programmer som den gjør bedre en PC som iMovie, Itunes, Appstore og den er veldig rask :p PS4 har de spillene jeg elsker som The Last of Us og Uncharted og mange flere eksklusiver. Gaming PC har så mange kule spill som Arma 3, DayZ osv. Hvilken burde jeg kjøpe? Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Simpelt,

 

Kjøper du Macbook pro og en PS4 - så kan du spille alle PS4 eksklusive spill OG du kan spille dayz, arma 3 osv osv.

 

Kjøper du gaming PC kan du BARE spille dayz arma osv. Du kan fint spille på en macbook pro, men du kan ikke regne med å kjøre alt på fullt.

 

Jeg hadde nok godt for MBP og PS4

Lenke til kommentar

 

 

 

hvorfor ikke droppe macbook å heller kjøpe en vanlig pc til samme pris? da kan du kjøpe en bærbar pc du kan spille på og en ps4.

Macbook er bedre med alt.

 

Kan du forklare hvorfor en Mac er bedre med "alt"? :)

 

iMovie, Appstore, iTunes og den er lettere. Safari er bedre på mac.

 

I Movie? Windows movie maker går for det samme, og det er ikke noe spesielt du kan gjøre i I Movie som du kan ikke kan gjøre på win movie maker. App Store ja. Windows 8 maskiner leveres med eget app store og der er det viktigste. Itunes er ikke lettere for meg. Rotete og klussete vil jeg si. Da bruker jeg mye heller windows Media Player. At safari er bedre på mac er kanskje, men hva med google chrome og de andre nettleserne?

 

Grunnlaget ditt holder rett og slett ikke. Prøv å spill BF4 med en mac så skal du fort få erfare hvor varme disse maskinene faktisk kan bli! :p Nei, mac er fansy og har en god byggekvalitet, men ellers så får du nok mest ut av en pc med windows uansett!

 

Og når man skal game ordentlig så er det kun en stasjonær maskin som lønner seg. Bærbare maskiner kommer bare til å slite med varme og dessuten så kan man ikke få stappet inn noen særlig av komponenter inn i den bærbare maskiner som i det hele tatt kan nærme seg i å mache det du får inn i en stasjonær maskin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

hvorfor ikke droppe macbook å heller kjøpe en vanlig pc til samme pris? da kan du kjøpe en bærbar pc du kan spille på og en ps4.

Macbook er bedre med alt.

 

Kan du forklare hvorfor en Mac er bedre med "alt"? :)

 

iMovie, Appstore, iTunes og den er lettere. Safari er bedre på mac.

 

jaha ja, den har noe fine apps du kan ha, men det har jo windows 8 og ! Du må gå en del opp i pris for å få en god nok Mac til å kjøre spill som ArmA 3 og DayZ. Google Chrome og Firefox er veldig gode Nettleser alternativer. og jeg må ærlig innrømme jeg synes at Itunes er søppel.. Spotify.

 

Om du skal ha en Laptop som egner seg for spill, tror jeg ikke du skal forvente at den skal være syltynn, Da ville kjøling muligens blitt et problem.. Mac er veldig overpriset iforhold til spesifikasjonene du får uansett, mulig jeg høres ut som tidenes windows fanboy, men om du skal spille, kjøper du en windows gaming pc/laptop.

 

 

Jeg vet ikke hvor mye penger du har å bruke, men dette er en god maskin:http://www.komplett.no/asus-g750jx-173-full-hd/795050

 

Den leverer nok kraft til å kjøre nesten alt av dagens spill

Endret av Kaptein-Snorkel
Lenke til kommentar

 

 

 

 

hvorfor ikke droppe macbook å heller kjøpe en vanlig pc til samme pris? da kan du kjøpe en bærbar pc du kan spille på og en ps4.

Macbook er bedre med alt.

 

Kan du forklare hvorfor en Mac er bedre med "alt"? :)

 

iMovie, Appstore, iTunes og den er lettere. Safari er bedre på mac.

 

jaha ja, den har noe fine apps du kan ha, men det har jo windows 8 og ! Du må gå en del opp i pris for å få en god nok Mac til å kjøre spill som ArmA 3 og DayZ. Google Chrome og Firefox er veldig gode Nettleser alternativer. og jeg må ærlig innrømme jeg synes at Itunes er søppel.. Spotify.

 

Om du skal ha en Laptop som egner seg for spill, tror jeg ikke du skal forvente at den skal være syltynn, Da ville kjøling muligens blitt et problem.. Mac er veldig overpriset iforhold til spesifikasjonene du får uansett, mulig jeg høres ut som tidenes windows fanboy, men om du skal spille, kjøper du en windows gaming pc/laptop.

 

 

Jeg vet ikke hvor mye penger du har å bruke, men dette er en god maskin:http://www.komplett.no/asus-g750jx-173-full-hd/795050

 

Den leverer nok kraft til å kjøre nesten alt av dagens spill

 

Denne er billigere å MYE bedre :)

 

http://www.multicom.no/Kunshan-P170S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-16GBe-180GB-SSD-1TB-Hdde-GeForce-GTX-780M-4GBe-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10626959

Lenke til kommentar

Ville jo kjøpt en gaming pc skal du spille. Du får ikke mange spill til mac, og ps4 vil det ta en stund før har et skikkelig bibliotek av spill. Vent heller noen år med ps4. Mac sine programmer er relativt enkle programmer som iMovie/itunes osv. der det finnes langt bedre og mer avanserte til PC. Windows er latterlig enkelt å bruke.

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Ville jo kjøpt en gaming pc skal du spille. Du får ikke mange spill til mac, og ps4 vil det ta en stund før har et skikkelig bibliotek av spill. Vent heller noen år med ps4. Mac sine programmer er relativt enkle programmer som iMovie/itunes osv. der det finnes langt bedre og mer avanserte til PC. Windows er latterlig enkelt å bruke.

Bootcamp?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...