Gå til innhold

[Løst] MacBook Pro og PS4 eller Gaming PC?


Anbefalte innlegg

Hvorfor trenger du en bærbar? Kunne du klart deg med en stasjonær? Jeg tror kanskje jeg hadde siktet meg inn på en gaming-PC, utvalget på PS4 er ikke noe særlig, men det spørs hvor viktig det er for deg å ha en bærbar PC i hus. Forøvrig koster en gaming-PC mindre enn en PS4 og en macbook pro, om den ikke er veldig ambisiøst speccet.

AtW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du vill spille spill er det jo bare idiotisk å kjøpe en macpro. du kan kjøpe en pc til 8000 og få bedre ytelse enn en macpro. Da kan du i tillegg bruke 4000 på en ps4 hvis du vill ha det. Da vill du få en bra bærbar gaming pc pluss en ps4 for samme pris som en macpro

Lenke til kommentar

 

Ville jo kjøpt en gaming pc skal du spille. Du får ikke mange spill til mac, og ps4 vil det ta en stund før har et skikkelig bibliotek av spill. Vent heller noen år med ps4. Mac sine programmer er relativt enkle programmer som iMovie/itunes osv. der det finnes langt bedre og mer avanserte til PC. Windows er latterlig enkelt å bruke.

 

Bootcamp?
Å emulere windows programmer fungerer ikke smertefritt. Særlig ikke spill, da grafikkortet i mac ikke er noe særlig. Men med mindre du elsker å bruke timer på timer med å prøve å emulere noe halvdårlig, for all del.
Lenke til kommentar

 

 

Ville jo kjøpt en gaming pc skal du spille. Du får ikke mange spill til mac, og ps4 vil det ta en stund før har et skikkelig bibliotek av spill. Vent heller noen år med ps4. Mac sine programmer er relativt enkle programmer som iMovie/itunes osv. der det finnes langt bedre og mer avanserte til PC. Windows er latterlig enkelt å bruke.

Bootcamp?
Å emulere windows programmer fungerer ikke smertefritt. Særlig ikke spill, da grafikkortet i mac ikke er noe særlig. Men med mindre du elsker å bruke timer på timer med å prøve å emulere noe halvdårlig, for all del.

 

 

Boot camp er ikke emulering.

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

Ville jo kjøpt en gaming pc skal du spille. Du får ikke mange spill til mac, og ps4 vil det ta en stund før har et skikkelig bibliotek av spill. Vent heller noen år med ps4. Mac sine programmer er relativt enkle programmer som iMovie/itunes osv. der det finnes langt bedre og mer avanserte til PC. Windows er latterlig enkelt å bruke.

Bootcamp?
Å emulere windows programmer fungerer ikke smertefritt. Særlig ikke spill, da grafikkortet i mac ikke er noe særlig. Men med mindre du elsker å bruke timer på timer med å prøve å emulere noe halvdårlig, for all del.

 

 

Boot camp er ikke emulering.

 

AtW

 

Det logiske hadde vært å gi en forklaring på hvorfor jeg tar feil.

 

Cuz

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

hvorfor ikke droppe macbook å heller kjøpe en vanlig pc til samme pris? da kan du kjøpe en bærbar pc du kan spille på og en ps4.

Macbook er bedre med alt.

 

Kan du forklare hvorfor en Mac er bedre med "alt"? :)

 

iMovie, Appstore, iTunes og den er lettere. Safari er bedre på mac.

 

jaha ja, den har noe fine apps du kan ha, men det har jo windows 8 og ! Du må gå en del opp i pris for å få en god nok Mac til å kjøre spill som ArmA 3 og DayZ. Google Chrome og Firefox er veldig gode Nettleser alternativer. og jeg må ærlig innrømme jeg synes at Itunes er søppel.. Spotify.

 

Om du skal ha en Laptop som egner seg for spill, tror jeg ikke du skal forvente at den skal være syltynn, Da ville kjøling muligens blitt et problem.. Mac er veldig overpriset iforhold til spesifikasjonene du får uansett, mulig jeg høres ut som tidenes windows fanboy, men om du skal spille, kjøper du en windows gaming pc/laptop.

 

 

Jeg vet ikke hvor mye penger du har å bruke, men dette er en god maskin:http://www.komplett.no/asus-g750jx-173-full-hd/795050

 

Den leverer nok kraft til å kjøre nesten alt av dagens spill

 

Denne er billigere å MYE bedre :)

 

http://www.multicom.no/Kunshan-P170S-17e3-Full-HD-Matt-Intel-Core-i7-4700MQe-16GBe-180GB-SSD-1TB-Hdde-GeForce-GTX-780M-4GBe-DVDRWe-Uten-operativsystem-Multicom/cat-p/c1000042/p10626959

 

Sant nok :) Er ikke så innmari god på gaming laptops :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

Hvorfor trenger du en bærbar? Kunne du klart deg med en stasjonær? Jeg tror kanskje jeg hadde siktet meg inn på en gaming-PC, utvalget på PS4 er ikke noe særlig, men det spørs hvor viktig det er for deg å ha en bærbar PC i hus. Forøvrig koster en gaming-PC mindre enn en PS4 og en macbook pro, om den ikke er veldig ambisiøst speccet.

AtW

Hvilken gaming pc koster mindre enn en ps4?

Lenke til kommentar

 

Hvorfor trenger du en bærbar? Kunne du klart deg med en stasjonær? Jeg tror kanskje jeg hadde siktet meg inn på en gaming-PC, utvalget på PS4 er ikke noe særlig, men det spørs hvor viktig det er for deg å ha en bærbar PC i hus. Forøvrig koster en gaming-PC mindre enn en PS4 og en macbook pro, om den ikke er veldig ambisiøst speccet.

AtW

Hvilken gaming pc koster mindre enn en ps4?

 

Koster minre enn PS4 OG en macbook pro skrev han. Forøvrig vil du antagelig spare penger på en gaming pc fremfor ps4, da på ps4 må du betale for online og spill er generellt dyrere på konsoll.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ

 

 

Hvorfor trenger du en bærbar? Kunne du klart deg med en stasjonær? Jeg tror kanskje jeg hadde siktet meg inn på en gaming-PC, utvalget på PS4 er ikke noe særlig, men det spørs hvor viktig det er for deg å ha en bærbar PC i hus. Forøvrig koster en gaming-PC mindre enn en PS4 og en macbook pro, om den ikke er veldig ambisiøst speccet.

AtW

Hvilken gaming pc koster mindre enn en ps4?

 

Koster minre enn PS4 OG en macbook pro skrev han. Forøvrig vil du antagelig spare penger på en gaming pc fremfor ps4, da på ps4 må du betale for online og spill er generellt dyrere på konsoll.

 

La ikke merke til at det stod macbook og. Min feil. Da er det jo rett som han sier.

Lenke til kommentar

 

Det logiske hadde vært å gi en forklaring på hvorfor jeg tar feil.

 

 

Cuz

 

 

Trodde ikke det var nødvendig, men bootcamp er jo bare å installere windows og dualboote, det er ikke emulering.

 

AtW

 

Ah, trodde det var et emulerings program, takk for informasjonen!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...