Gå til innhold

Trenger en hobby!


slettmeg32232

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bil hadde jeg i og grunn tenkt til å si jeg også. Koselig å mekke på bil og andre lignende ting! :) Kan dog kanskje bli en litt dyr hobby da. Det er den eneste ulempen.

 

Kan delta på bilcross for da er det en maksgrense på hva man kan selge bilene for. Mange av dem er såpass dårlig teknisk stand så hvert løp kan bli det siste :) Jeg har ikke kjørt, men vurderer å skaffe meg en gammel bmw og begynne. Har noen kollegaer som har egne løpsbiler dem kjører med på bilcross og dem sier det er en veldig billig form for motorsport ;)

 

Selv har jeg kjørt motorcross i mange år. Det kan også anbefales med sykkel+utstyr+vedlikehold kommer fort på over 40000 kr

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Siden du er såpass høy og liker å trene kondisjon ville jeg selv anbefalt håndball. Du viktigste er kondisjonen i håndball når du da skal løpe hele tiden fram og tilbake. Høyden din passer også veldig godt fordi det er vanskeligere å "ta deg" når du finter deg igjennom spillere, og det er også lettere å hoppe høyere enn forsvaret når du skal skyte.

 

eneste som er litt vanskelig er å starte med håndball så sent. Det er noe jeg merker nå når det kommer nye spillere på laget vårt, tar tid før de skjønner spillet og klarer å kaste med evn. klister.

 

men gøy er det, absolutt en sport å anbefale som oppfyller dine kriterier

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...