Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

!STJÅLET! VW Golf 1982 Regnr: PC51010


Anbefalte innlegg

Noen stjal min kjære hobby mellom mandag 20.01.14 og 22.01.14 fra Frekhaug like nord for Bergen.

 

Bilen er en usedvanlig pen og velholdt 1982 VW Golf 1,5 C, blå 3 dørs med kun 51000km på telleren. Skulle noen ha sett, hørt eller vet noe om dette så hadde jeg blitt meget glad for informasjon. Jeg kan treffes på 922 04433 eller ringe politiet på 02800.

 

Har lagt ved bilde

post-328928-0-44209000-1390604725_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utrolig trist dette her, med noe som ser ut som en strøken originalbil med utrolig lav kilometerstand for alderen.

 

Har du noen mistanke om at tyveriet av denne bilen var planlagt? Det er ikke akkurat noen sjelden bil, eller noen GTI, men det er vel en del strøkne deler på den?

 

Vanligvis er det bunnen av srangstigen som utfører slike tyveri. Og med bunnen snakker jeg ikke om yrkeskriminelle, som også er lavt nede, men narkomane/rusmisbrukere.

Lenke til kommentar

Da var bilen funnet, og takk til de som har hatt øyne og ører åpen. Fant bilen selv ikke så langt fra hvor den ble stjålet!

 

Vil du blsk0p informere på andre forumet at bilen er funnet?

 

Tilstand på bilen er sikkert av interesse for noen, og den kunne selvfølgelig vært verre. Når det er sagt så kunne den også vært mye bedre. De har ødelagt mer enn hva som var nødvendig om de kun trengte transport, men dette får forsikring ta seg av.

Lenke til kommentar

Mye mer enn de hadde trengt dessverre, deksler rundt rattstamme, tenning/tenningslås (slått i filler), førerdør, vindusheis, støtfanger, bulker i tak, div lekasje under (mulig vært nedi) er noe av det jeg har sett. Nå var det blitt mørkt når jeg fant bilen, så gruer meg litt til å se den i dagslys i morgen.

 

Totalt unødvendig og så utrolig irriterende, men sjansen for at de blir tatt er vel heller liten dessverre. Får utstyre bilen med "selvskudd" som innbruddssikring heretter.

Ja og så har de selvfølgelig klippet alt av ledninger.....,

Lenke til kommentar

Det artige er jo at om du hadde klart å ta de og gitt dem en liten lærepenge så hadde du blitt satt inn mens de var traumatisert og ofre.

 

I Oppland så tok en bileier saken i egne hender og biltyven som faktisk hadde stjålet samme bil før gikk fri fordi han hadde blitt påført psykiske traumer, mens bileier ble straffet. Hva er det for noe??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...