Gå til innhold

Quizleken på The Mouse and the Donkey - Quiztråd om Radioresepsjonen

Gjest Slettet+5132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, den husker jeg.

Det var i forbindelse med hans mange turer til Bulgaria(?), der han ofte besøkte samme pizzasjappe. Minste størrelse på pizzaen der, ble vel kalt 'baby' i stedet for 'liten'. Og alt Tjøstis bestilte der var Baby Ananas?

Skrevet (endret)

Jeg kjører nytt spørsmål.

I slutten av 2007 fikk Radioresepsjonen en ny sendeflate, og har siden den gang blitt sendt to timer hver mandag til torsdag. Det var en spesiell hendelse som førte til at RR fikk ny sendetid midt i sesongen. Hva hadde skjedd?

Endret av knipsolini
Skrevet

Da Steinar var på ultralyd første gang fant han opp en unskylndning fordi han ikke var klar til å fortelle om graviditeten offentlig enda. Hvor var det Tore og Bjarte sa Steinar var den dagen?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

At han var i USA for å ta en pinisreduksjon?

Skrevet

På førpremieren av Avatar! Morsomt å høre Steinar i sendingen neste dag hvor han prøver å gi en full anmeldelse av en film han ikke har sett, samt Tore og Bjarte som gjør sitt ytterste for å sette han fast.

Hvorfor hater/hatet Tore å snakke om hunden sin Biggie?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Dato for da Steinar snakket om Avatar :)

Skrevet (endret)

Dato for da Steinar snakket om Avatar :)

16.12.2009. Skremmende hvor god Steinar er til å lyve, vi kan bare mistenke hvor mye han har løyet om tidligere.

E: Spørsmålet som venter på besvarelse er altså:

Hvorfor hater/hatet Tore å snakke om hunden sin Biggie?

Endret av knipsolini
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Takketakk :)

Har vel hatt det spørsmålet før, kom da frem til at han ikke ville bli oppfattet som en hundeperson :)

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Hehe, da sitter det ekstra godt til neste gang :)

Tja, hvis jeg sier: "Bjarte, Tore og et par Rayban Caravan" hva er historien? Vet det har blitt laget en nettsak på det, men vet ikke om det har blitt tatt opp på luften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...