Gå til innhold

Kristendom er egosentrisk. Jeg ønsker å verve disipler for å skape rettferdighet. Ikke religion, men den vitenskaperlige forklaring på religion.


N*

Anbefalte innlegg

De som kan bombes for fattigdom. Ja! Jeg tror Amerika har mistet fler liv i midtøstenkrigen! For de er størst! Seirerer minoriteten? De som kan bombes for fattigdom. De som ligger der. De døde. Bombes for fattigdom du liksom? Av Amerika? Hva runger? Hva hersker? Hva tenner du på? Minoriteten er minst. Og minst døde. Bombet for fattigdom. For å selge Heroin på gata. På Plata. Heroin! Wo've i've got hands! I Got Toes! Iv'e got fingers around me nose! Og jeg sier! For de som døde på Plata! De som sa det! Vet du hva? Folk går hit for å ta fotoshoots. Among humans! De som døde på Plata! Among humans! Husker du de? Vet du hva slags musikk de hørte på? Jeg vet. Men jeg deler ei dens gåte, ei dens klang med deg. Det er ett passord. For hvis du kan det. Hvis du kan The N* Legends. Da er du hellig!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke hva du mener med sekulært, men Norge var og er definert som et kristent land. Norge var et relativt godt land å bo i før oljen og. I det hele har det protestantiske vesten ikke gjort det så ille.

Brenne mennesker levende var kanskje ikke så ille for deg. Og du som er kristen kunne vel knapt brydd deg om andre mennesker ikke fikk frihet til å velge religion selv eller velge bort religion?

 

Vi bor jo i et tvers igjennom hedensk land, bygget på hedenske verdier. Og mennene fra Asia som fant opp religionen din visste ikke engang at Norge eksisterte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...