Gå til innhold

Vannpipe


snusersnus

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette er ett problem ved svinesund / nordby, fordi dem gjorde det før men ikke nå lenger.

 

Hvis jeg var deg, ville jeg tatt en party-tur til Europa, Polen eller Tyskland o.l.. Du kan få kjøpt vannpipe billigt og mange og velge mellom. Sikkert frukttobakk også. Det er mer utbredt der siden reglene er annerledes. De har shisha-cafer lix. Og hvordan tror du ?

 

Jeg var nettopp der og jeg kan bekrefte det 100%

Lenke til kommentar

Hei, bor i Stavanger og har tenkt å kjøpe vannipipe fra ebay. Ingen som vet om de selger vannpiper i Stavanger området? Og når må jeg betale toll når jeg bestiller ting fra utlandet?

Jeg vet ikke om de selger i Stavanger området, isåfall må du ta deg det kleine bryet og gå til noen grønnsaksforetninger og høre om de vet om noe :p

 

Men fra ebay har jeg aldri hatt problemer.. Nå skal det sies at jeg aldri har handlet for mer enn max 1000kr, men fortsatt aldri hatt ett fnugg av problemer derfra :)

Lenke til kommentar

 

Piper fra Shangri-la er jo forferdelig dyre. Bare en liten koster 495 kroner.

 

En mini koster 285,- Det er jo nesten rene svindelen jo .. Jeg har over gjennomsnittet med erfaring på vannpiper, og frukttobakk og det eneste jeg har kjøpt fra dem er kull.

 

Du får MYE mer for penga og ikke minst utvalg ved å kjøpe fra ebay.

En gang kjøpte jeg en vannpipe som man kunne fryse ned selve vasen og den gikk glatt imellom tolla.

 

Hvis man skal ha det beste så anbefaler jeg sterkt en slik:

 

http://www.ebay.com/itm/24-Single-1-Hose-Sheecool-Green-Frozen-Shisha-Hookah-HK103G-/261257125956

Lenke til kommentar

Hvor kan jeg kjøpe frukttobakk? Går det også fint fra ebay? Har jo hørt at det er ulovlig i Norge nå, så jeg er redd det blir stoppet

Hei gina. Jeg kan bekrefte at du vil få vannpipe fra ebay gjennom tollen. De selges jo i Norge så de er sikkert lovlige å kjøpe inn fra utlandet også. Har hørt om flere som har også vært på tur i Egypt f.ex og blitt stoppet ved tollen og de har lov å ta inn vannpipe. Men mest av alt så har jeg kjøpt flere på ebay og jeg BEKREFTER at de kommer imellom. :)

 

Når det kommer til frukttobakk så er jeg ikke sikker. Det spørs om du vil ha med nikotin eller ikke.

Jeg kan bekrefte at du vil få fra ebay frukttobakk med smak UTEN nikotin imellom tolla.

Men da spørs det hvor mye vitsen i å røyke vannpipe egentlig er.

 

Såkalt "herbal shisha" altså smak uten nikotin går fint, men lover og regler er sånn ellerno at MED nikotin anses det som tobakksprodukt og blir regulert annerledes.

 

Hadde jeg vært deg så ville jeg bestilt vannpipe, og herbal shisha fra ebay..

Der får jeg den beste prisen og beste utvalget.

 

Også ville jeg gått på http://www.hookah-shisha.com/ og bestilt små størrelser f.ex 50g Al-Fakher til 3,25 dollar og krysset fingra, så er det ikke det største tapet hvis ikke det går gjennom tolla :)

 

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg så ville jeg bestilt vannpipe, og herbal shisha fra ebay..

Der får jeg den beste prisen og beste utvalget.

 

 

Tusen takk for svar!

 

http://www.ebay.com/itm/390565468761?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648

Har vurdert denne fra ebay.

 

Noen smaker å anbefale? Blir typisk jordbær når jeg bestiller, for å være safe, men vil jo prøve noe nytt også ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...