Gå til innhold

Vannpipe


snusersnus

Anbefalte innlegg

 

Hadde jeg vært deg så ville jeg bestilt vannpipe, og herbal shisha fra ebay..

Der får jeg den beste prisen og beste utvalget.

 

 

Tusen takk for svar!

 

http://www.ebay.com/itm/390565468761?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2648

Har vurdert denne fra ebay.

 

Noen smaker å anbefale? Blir typisk jordbær når jeg bestiller, for å være safe, men vil jo prøve noe nytt også ;)

 

Den ser jo passe elegant ut.

 

Du spør om ett spørsmål som er omtrent umulig å svare. Alle har forskjellig syn på smak.

Noe som smaker himmelsk for en, kan smake katastrofalt for en annen :)

 

Hvis jeg absolutt måtte anbefale noe så er det den velkjente Double Apple Shisha.

Den er ganske god og kanskje den mest brukte ettersom den er veldig sterk i smaken sin.

Ett annet tips er å ikke gå for kjemisk framstilte etterligninger som f.ex Cola, men heller naturprodukter.

 

Blåbær er også ganske bra, men du gjør nok lurt i å safe hvis du er usikker på hvilke smaker som vil evt. falle i smak ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da var vannpipen bestillt. Kjøpte med noe Al Fakher herbal shisha. Vannmelon, Double Apple, og fresh mint. Gleder meg til det kommer i posten! :D

 

Ser at Hookah-Shisha skal ha mye penger i frakt til Norge, så jeg får vel heller bare vente til jeg reiser til utlandet for å kjøpe noe skikkelig shisha.

 

Anngående kull. Har lest at det finnes naturlig og quick light kull. Quick light blir sett ned på og folk liker det ikke så godt (har lest på utenlandske forum). Naturlig kull tar lang tid å tenne (greit nok det), men det er litt dumt å holde en lighter under kullet i 5-10 min. Noen tips til hvordan jeg skal tenne kull (gjerne sånn coconut charcoal)? Har sjekket på youtube, men de fleste viser med gassovn, noe som ikke er så vanlig i Norge. Har induksjonsovn selv. Vil det virke med en stekeplate over? Elle anbefaler dere å kjøpe en bærbar kokeplate?

Lenke til kommentar

Da var vannpipen bestillt. Kjøpte med noe Al Fakher herbal shisha. Vannmelon, Double Apple, og fresh mint. Gleder meg til det kommer i posten! :D

 

Ser at Hookah-Shisha skal ha mye penger i frakt til Norge, så jeg får vel heller bare vente til jeg reiser til utlandet for å kjøpe noe skikkelig shisha.

 

Anngående kull. Har lest at det finnes naturlig og quick light kull. Quick light blir sett ned på og folk liker det ikke så godt (har lest på utenlandske forum). Naturlig kull tar lang tid å tenne (greit nok det), men det er litt dumt å holde en lighter under kullet i 5-10 min. Noen tips til hvordan jeg skal tenne kull (gjerne sånn coconut charcoal)? Har sjekket på youtube, men de fleste viser med gassovn, noe som ikke er så vanlig i Norge. Har induksjonsovn selv. Vil det virke med en stekeplate over? Elle anbefaler dere å kjøpe en bærbar kokeplate?

Jeg bruker en gassbrenner fra Biltema.

Lar kullet stå på høykant på rista som ligger over shishaen (folie er overvurdert), også varmer jeg bare enkelt rundt hele til jeg ser hele kullet gløder ;)

 

 

 

IZ0DHsv.jpg?1?5347

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Da har jeg fått vannpipen! Den kom rett før helgen. Elsker den! Har kun prøvd double apple smaken til al fakher. Synes ikke det smakte så mye eple. Kan ha noe med at jeg bruker quick light kull. Har hørt at det kan påvirke smaken. Har bestillt coco coals, som jeg håper å få i løpet av uken!

post-161141-0-54611200-1391538923_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Kjøpte ny vannpipe for en stund siden, var tom for tobakk så jeg måtte bruke shisha stones, men det kom nesten ikke røyk. er det noe gærnt med pipen eller suger bare shisha stones?

 

Har ikke noe erfaring med shisha stones, men du kan jo fortsatt bestille herbal shisha, som fortsatt er lovlig i Norge. Bestilte fra ebay. Eneste er at du ikke får den buzz effekten som du gjør når du røyker skikkelig frukttobakk. Men masse røyk ble det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har jeg fått vannpipen! Den kom rett før helgen. Elsker den! Har kun prøvd double apple smaken til al fakher. Synes ikke det smakte så mye eple. Kan ha noe med at jeg bruker quick light kull. Har hørt at det kan påvirke smaken. Har bestillt coco coals, som jeg håper å få i løpet av uken!

 

Ja ikke bruk quick lite kull.. Det er forferdelig dårlig greier. Burde nesten ikke vært lagd. De beste etter min mening er Three Kings og blir det eneste jeg noen gang kommer til å kjøpe fra Shangri-La. Men de er gode, billige og kommer rett i postkassa.

 

 

Kjøpte ny vannpipe for en stund siden, var tom for tobakk så jeg måtte bruke shisha stones, men det kom nesten ikke røyk. er det noe gærnt med pipen eller suger bare shisha stones?

 

Har heller ikke noen erfaring med Shisha stones men vet de skal være dynket i glyserin (den "røyken" vi ser under økt med vannpipe) og smaksekstrakt. Slik jeg ser dette kan ikke det fungere bra.

 

Herbal shisha er lovlig ja og kan lett fåes fra ebay til postkassa. Du vil ikke få noe nikotin effekt, men på den gode siden alle typer jeg har prøvd var gode i smak, og ga fra seg mye "vanndamp" ;)

 

Ellers kan du jo ta sjansen og bestille fra sider som leverer ekte frukttobakk og bestille i små kvanti så blir det ikke altfor stort tap om toll-trollet tar det ;)

 

Eller bare gjøre som meg.. Gå over til elektronisk cigarette, og kjøre på med double apple shisha smak med nicotine ;) Den flytende E-Juicen med nikotin er lovlig å ta inn

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...