Gå til innhold

Valg av karbinett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husk å ha positivt trykk i kabinettet :) SÅ slipper du at støv kommer inn alle andre veier ;)

Siden du skal ha 100i i topp anbefaler jeg deg 2 vifter i front og 1 vifte i bunn som blåser kald luft inn i kabinettet, så har du 100i som blåser den varme lufta ut i topp samt eksos viften bak som blåser varme luften ut av kabinettet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

okey takk :) Synes det er litt merkerlig og ha vifte i bunnen av karbinettet har vel ikke så mye og si? Jeg stapper alle andre plasser med vifter jalle fall

Skrevet

Hjelper hvertfall på skjermkortet :) Gjor det for min del. Blåser kald luft på skjermkortet og tempen datt en del grader etter jeg gjor det :) For da går skjermkortet kald luft hele tiden :)

Skrevet

Okey stemmer får bare se åssen e gjør det venter på delen ting tar tid for og si det sånn. eller bestilte i går med ekspress så burde jo være snart.

Skrevet

En ting til jeg lurte på her. Hva er best ha viften på radiatoren på toppen eller bunnen så du ser de i karbinettet eller øverst så du ser radiatoren?

Skrevet

Er så forvirra hva er best ha viften på radioatoren i puch eller pull?

I push såklart. Enten push eller push/pull. Det viktigste er at luften presses gjennom radiatoren.

Jeg gjorde det også :) ble sykt mye bedre en den gamle vannkjølinga da :)

Skrevet

Er så forvirra hva er best ha viften på radioatoren i puch eller pull?

I push såklart. Enten push eller push/pull. Det viktigste er at luften presses gjennom radiatoren.

Jeg gjorde det også :) ble sykt mye bedre en den gamle vannkjølinga da :)

Så bra. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...