Gå til innhold

Anbefaling av stekepanne til bruk på induksjon


Anbefalte innlegg

God dag godtfolk.

 

Det virker som om det er en del her på forumet som har ganske god kontroll på kjøkkenutstyr. Jeg er på jakt etter en stekepanne til bruk på en induksjonstopp. Jeg har allerede en traktørpanne i teflon så tenker hovedsakelig på en jernpanne med litt lave kanter. Noen som har noen tips til jernpanner?

 

Jeg har også sett på Mauviel sin M'steel serie, er det et godt alternativ til støpejern? Samboeren syns jernpanner er fryktelig tunge, så må vurdere noe som er litt lettere, om hun også skal bruke den.

 

Ser helst at det kan kjøpes i butikk i Bergen, da det kan bli veldig mye i frakt om jeg skal bestille det fra nettet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med De Buyer Mineral B/Hellstrøm? Fåes kjøpt på Jernia. Det er merket De Buyer som er fransk, men Hellstrøm selger de hos Jernia under sitt navn. Fantastiske panner som bare blir bedre. De har kanskje ikke de lave kantene, men du får se hvor viktig det er for deg, veldig flotte panner til induksjon og gass. Har 2 stk og jeg bruker de til induksjon.

 

Når det blir brukt og du gjør ting riktig så utvikler de et non-stick belegg og eggene bare sklir ut av pannen av seg selv etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...