Gå til innhold

Gode PS Vita spill?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg hatt stor glede av Tearaway, LittleBigPlanet, Batman Arkham Origins Blackgate, Gravity Rush, When Vikings Attack og Killzone Mercenary.

 

Kan godt anbefale Sound Shapes og Tales From Space Mutant Blobs Attack av de litt mindre spillene.

 

Og selvfølgelig The Walking Dead dersom du ikke har vært gjennom det på en annen plattform,.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar

Personlig har jeg hatt stor glede av Tearaway, LittleBigPlanet, Batman Arkham Origins Blackgate, Gravity Rush, When Vikings Attack og Killzone Mercenary.

 

Kan godt anbefale Sound Shapes og Tales From Space Mutant Blobs Attack av de litt mindre spillene.

 

Og selvfølgelig The Walking Dead dersom du ikke har vært gjennom det på en annen plattform,.

Hva med resistance, uncharted og unit 13 da? Er de gode?

Lenke til kommentar

Hva med resistance, uncharted og unit 13 da? Er de gode?

Jeg likte de lite. Har du PS+ får du jo Uncharted gratis der. Men følte det var en forhastet tittel som integrerte vitafunksjonene på en dårlig måte. Med det mener jeg at det er oppgaver som fungerte dårlig, skrekkeksempelet her er f.eks. Et brev som skal leses opp mot lys, fungerte bare 50% av tilfellene og måtte holde vitaen helt inntil lampa for at det sku funke.

 

Unit 13 er lite engasjerende og kjempekjedelig å spille. Spilte et par brett og det var det.... Er en gratis demo på ps store så kan jo prøve det før du kjøper det. Kan være at du liker det bedre enn meg.

 

Resistance har jeg runnet fordi jeg digger resistance serien og historien den forteller. Men rent spillmekanisk er det forferdelig. Og multiplayerdelen er en tragedie. Om du har lyst på et godt fpsspill med et vanvittig godt og gjennomført multiplayer så anbefaler jeg Killzone Mercenary. Det får forøvrig snart en gratis DLC med flere MP brett.

 

Tearaway er derimot et kjempebra spill som viser hvordan man kan implementere vitafunksjonene på en meget god måte. Jeg ble bergtatt av måten de har klart å få frem følelsen at du titter inn i en annen verden gjennom vitaen. Anbefaler det på det varmeste selv om det har et litt barnslig preg.

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...