Gå til innhold

Youtube satser stort på på 4K-oppløsning


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men det med bassenget i begynnelsen syns jeg virket ganske risikabelt for om han hadde bommet kunne han ha død, da hadde det blitt RIParkour...

 

Tror nok det var fake ja.

 

Det mest imponerende jeg har sett er jo fra David Belle, som er grunnleggeren av 'sporten':

 

 

Den fyren hopper fra tak til tak.. :p

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Tror nok det var fake ja.

 

Det mest imponerende jeg har sett er jo fra David Belle, som er grunnleggeren av 'sporten':

Den fyren hopper fra tak til tak.. :p

Da var det han som fant opp konseptet dem brukte i mirrors edge

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Men nå er han vell pensjonert fra parkour da han er 40 år, vil ikke få kink i ryggen sin:)

 

Har ikke følgt med på om han fremdeles er aktiv, men youtube videoene han la ut er jo fra 2006 og oppover, så. Konseptet Parkour er jo veldig nytt.

 

Men tror nok han kan være aktiv fremdeles, da den typen sport gjør en sterkere fysisk, dersom en holder på lenge.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Har ikke følgt med på om han fremdeles er aktiv, men youtube videoene han la ut er jo fra 2006 og oppover, så. Konseptet Parkour er jo veldig nytt.

 

Men tror nok han kan være aktiv fremdeles, da den typen sport gjør en sterkere fysisk, dersom en holder på lenge.

Ja du har vell rett, Johnny knoxville er 43 men er fortsatt aktiv i rampestrek filmene sine så alt er mulig:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...