Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Videoer av Bjørns Tesla Model S Performance


bb79

Anbefalte innlegg

Den 22. november fikk jeg min Tesla Model S Performance. Jeg hadde ventet i 11 måneder på den. I denne tråden vil jeg legge ut videoene fra turene mine med Model S. Første post vil inneholde linker og beskrivelse av hver video.

 

Customer Stories:

Bare en uke etter at video #1 ble publisert ble jeg kontaktet av Teslamotors. De var interessert i videoene mine med tanke på vinterkjøring. Mitt første prosjekt var å lage en video for Customer Stories. Dette er kundenes egne erfaringer med bilen. Jeg filmet, redigerte og lagde storyen selv. De har kun tatt seg av publiseringen.

 

 

Video #3:

Denne gangen tok jeg en 1600 km helgetur rundt sørlandet og vestlandet. Jeg sov to netter i bilen med varmeapparatet på. På turen fraktet jeg en del ting, blant annet 14 levende duer fra Bergen til Sandefjord!

http://www.youtube.com/watch?v=zP3eYM5_HY0

 

 

Video #2:

På min andre tur frakter jeg en kattunge fra Gjøvik til Molde. Jeg må ta en lang etappe på 375 km uten å lade.

 

Video #1:

Allerede timer etter at jeg fikk utlevert bilen la jeg ut på langtur fra Oslo til Trondheim. På turen tilbake holdt jeg nesten på å gå tom for strøm!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...