Gå til innhold

God musikktelefon?


Blabla1

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Er ute etter en telefon med skikkelig god lyd til headset som kan kjøre spotify. Kommer til å bruke en god sum på headset og tenker dermed en telefon som kjører det bra. Skal ikke brukes til noe annet enn ringing og sms ellers.

Fant denne:

 

http://www.lefdal.com/product/telecom-gps/mobiltelefon/SAMN9005BLACK/samsung-galaxy-note-3-n9005-smarttelefon-sort

 

En telefon til en ganske heldig pris tror jeg, men mye å betale for ekstra vas.

 

 

 

Kanskje noen har et tips? Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du er konfortabel med en såpass diger telefon er Samsung det beste valget.

 

I størrelsen under er LG G2 til 3300,- det beste kjøpet. Andre alternativer er HTC One, Sony Z1 og Samsung S4.

 

Dersom du ønsker tips til hodetelefoner som er svært bra og rimelige kan jeg anbefale JVC HA-S500. Er du heldig får du de til 300,- inkl alt med maks uflaks og moms er de fortsat verdt prisen på ca 500,-

 

Bra bass og punch uten å være grumsete. Dog har de en del lydlekkasje slik at sidemannen din evt hører fra du hører på :)

Lenke til kommentar

Dersom du er konfortabel med en såpass diger telefon er Samsung det beste valget.

 

I størrelsen under er LG G2 til 3300,- det beste kjøpet. Andre alternativer er HTC One, Sony Z1 og Samsung S4.

 

Dersom du ønsker tips til hodetelefoner som er svært bra og rimelige kan jeg anbefale JVC HA-S500. Er du heldig får du de til 300,- inkl alt med maks uflaks og moms er de fortsat verdt prisen på ca 500,-

 

Bra bass og punch uten å være grumsete. Dog har de en del lydlekkasje slik at sidemannen din evt hører fra du hører på :)

 

Der fant du en helt perfekt telefon for meg :) Den håndterer musikkfiler i 24-bit/192 kH med en god pris. Eneste som er dumt er at den ikke er på lager til den prisen og websiden lar meg dermed ikke bestille.

 

Tenkte å bruke litt mer på headset, men skal titte på den og lese noen anmeldelser etter jeg har kjøpt tlf.

 

EDIT: Jo! Den var på lager i hvit. Da var den bestilt.

Endret av Blabla1
Lenke til kommentar

Hvilke hodetelefoner er det snakk om? Er det av den tungdrevne typen kan det være nødvendig med amp/DAC.

 

Ja, siden det er noe lav strømforsyning? En slik sak er vel ganske stor.

 

Tenkte å bruke 1-2k på headset. Har ikke mye peiling på headset, men om god lyd (ikke nødvendigvis høy) trenger god strømforsyning så har jeg et lite problem.

Lenke til kommentar

Hehe, en litt artig men samtidig kjip update på telefonen jeg skaffet, LG G2. Den knuste etter mindre enn 24 timer etter jeg fikk den. Glapp ut av hånden og verken innbo, reise eller studentforsikringen dekket det.

 

Er vant til en en samsung x-cover og har hatt iphone en stund, de har aldri knust. Jeg har faktisk aldri ødelagt en mobil så langt jeg kan huske.

 

Går tilbake til min gode gamle X-cover en god stund fremover :)

 

Skaffet btw Philips Fidelio S2 øreplugger og de har meget god lyd så langt jeg kan høre. Byggekvaliteten er også overraskende bra, kobber.

Lenke til kommentar

Hehe, en litt artig men samtidig kjip update på telefonen jeg skaffet, LG G2. Den knuste etter mindre enn 24 timer etter jeg fikk den. Glapp ut av hånden og verken innbo, reise eller studentforsikringen dekket det.

 

Er vant til en en samsung x-cover og har hatt iphone en stund, de har aldri knust. Jeg har faktisk aldri ødelagt en mobil så langt jeg kan huske.

 

Går tilbake til min gode gamle X-cover en god stund fremover :)

 

Skaffet btw Philips Fidelio S2 øreplugger og de har meget god lyd så langt jeg kan høre. Byggekvaliteten er også overraskende bra, kobber.

Fy f... så kjipt..

 

Bra øreplugger hvertfall :)

Lenke til kommentar

Hehe, en litt artig men samtidig kjip update på telefonen jeg skaffet, LG G2. Den knuste etter mindre enn 24 timer etter jeg fikk den. Glapp ut av hånden og verken innbo, reise eller studentforsikringen dekket det.

 

Er vant til en en samsung x-cover og har hatt iphone en stund, de har aldri knust. Jeg har faktisk aldri ødelagt en mobil så langt jeg kan huske.

 

Går tilbake til min gode gamle X-cover en god stund fremover :)

 

Skaffet btw Philips Fidelio S2 øreplugger og de har meget god lyd så langt jeg kan høre. Byggekvaliteten er også overraskende bra, kobber.

 

Veldig kjip update, men godt å høre du tar det med fatning. Er det kun skjermen som er knust eller andre store skader? Det trenger ikke nødvendigvis koste veldig mye å fikse selv.

 

http://www.ebay.com/itm/Touch-Screen-Digitizer-Lcd-Display-For-LG-Optimus-G2-AT-T-D800-D805-D803-D801-W-/251398854541?pt=US_Cell_Phone_Replacement_Parts_Tools&hash=item3a888a178d

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...