Gå til innhold

En bra serie? (Som er lik TWD, PB og Lost)


Anbefalte innlegg

Gav først opp Breaking Bad etter noen få episoder jeg og, men ble overbevist av en kompis å se videre. Angret ikke. Hver sesong av Breaking Bad er egentlig bedre enn den forrige. Er forsåvidt enig at det er en del dødtid og kjedelige deler av serien og da.

 

Dexter er verdt å se, i alle fall noen av sesongene.

 

Justified er vel egentlig min favorittserie, sesong fem begynner over nyttår. Alle jeg kjenner som har sett noe av det, synes det er dritbra.

 

Sons of Anarchy er bra. The Americans er også veldig bra, og spennende. Dog kun laget en sesong sålangt, men fortsetter vel neste år den og.

 

Det er masse bra seier der ut, men begynn med Justified. Det er mitt tips :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Du som mener Br.Bad og 24 ikke er bra/spennende nok;

 

Kan du nevne mer hva som er dårlig med de? Lettere å hjelpe deg da. Lost er vel kåret til en av de beste spenningseriene siste 10 årene. Men veldig Sci-Fi (ikke lett å sammenligne den med 24/Br.Bad).

 

"24" er kanskje enda mer spennende men ikke Sci-fi. iFra episode 6-7 (serien har satt seg og presentert alle karakterer) så er jo hver epsiode "pageturner" med cliffhanger på slutten. Jeg måtte ofte se 3-4 episoder i slengen og etterhvert stoppe 10.min før slutten for å klare å trykke av powerknappen.

 

Men seriene du burde se er; Fringe (spenning, mange liker den) og Revolution. Begge er fra skaperne av Lost. Sistnevnte er den du vil like best. Serien handler om mennesker på jorda etter at strømmen har forsvunnet. Alt av offentlig styre har kollapset. USA har offisielt sluttet å eksistere. Man følger en gruppe mennesker og hvordan de klarer seg og hvordan en Diktator styrer det nye landet. Her er det flashbacks, spenning, karskterbygging, sitater og musikk som er veldig likt Lost.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men seriene du burde se er; Fringe (spenning, mange liker den) og Revolution. Begge er fra skaperne av Lost. Sistnevnte er den du vil like best.

 

Totalt uenig.

Revolution er så glattpolert at det blir kvalmt. Her har de gått 15 år uten strøm, og de aller fleste ser ut som om de kommer rett ut fra en skjønnhetssalong.

 

Fringe derimot er knallbra (selv jo jeg syns sesong 1 var litt treg).

Lenke til kommentar

Totalt uenig.

Revolution er så glattpolert at det blir kvalmt. Her har de gått 15 år uten strøm, og de aller fleste ser ut som om de kommer rett ut fra en skjønnhetssalong.

 

Fringe derimot er knallbra (selv jo jeg syns sesong 1 var litt treg).

Hva er Lost da? Like mange usansynligheter ift logiske brister der.

 

TS liker Lost veldig godt, da tror jeg at han synes Revulotion er bra også...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...