Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Anbefalte innlegg

*Postet denne i helse for å kunne poste anonymt, pga risiko for sikkerhetsklarering. Admin/mod må gjerne flytte denne til Forsvaret*

Er det noen som har erfaring fra Elektronisk Krigføringstjeneste? Høres ut som en interessant tjeneste, men er ikke mye informasjon å oppdrive.

Er det gode karrieremuligheter?
Er det mulighet for å ta utdannelse ved siden av tjenesten?
Er det fysisk tøft?
Er det et høyt teknisk nivå?

Er man mye i felt?

 

Hadde virkelig satt pris på om noen kunne svare! :)



Anonymous poster hash: b47e2...3a1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette forumet tillater i noen få kategorier gjesteposting, det vil si at man ikke må være registrert for å kunne poste i de aktuelle kategorien. Krav til å poste ved bruk av gjestefunksjonen er at innleggene er av sensitiv og alvorlig art og at man ønsker å unngå å få slike personopplysninger knyttet til sin person. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Hvis trådstarter ønsker en debatt om dette forslår jeg at vedkommende registrerer seg på forumet.

Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk av gjestefunksjonen kan medføre ip-sjekk.

Dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på https://www.diskusjon.no/index.php?s=b5770b344f75925a57cf672f34bd93db&&app=members&module=messaging&section=send&do=form&preview=1&_from=quickPM&fromMemberID=1713”'>Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...