Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Triumph TR7 (1975-1981) hadde en 2-liter rekkefirer, mens TR8 (1980-1981) hadde Rovers 3,5-liters V8 under panseret. Eneste synlige forskjell utvendig var at TR8 hadde et par små forhøyninger på panseret for å få plass til motoren. TR8 ble imidlertid kun levert som cab (såvidt jeg vet), så i og med at bilen er en coupé, så er det en TR7.

Skrevet
Det er en britisk Jensen 541 (1955-1963), med glassfiberarmert plastkarosseri og en 4-liters rekkesekser.

9552437[/snapback]

Selvfølgelig riktig. Tan en ny en du...

Skrevet
Triumph TR7 (1975-1981) hadde en 2-liter rekkefirer, mens TR8  (1980-1981) hadde Rovers 3,5-liters V8 under panseret. Eneste synlige forskjell utvendig var at TR8 hadde et par små forhøyninger på panseret for å få plass til motoren. TR8 ble imidlertid kun levert som cab (såvidt jeg vet), så i og med at bilen er en coupé, så er det en TR7.

9550765[/snapback]

Det er nok en 1978 Triumph TR8, men bare fortsett dere :)

Skrevet

I og med at Triumph selv ikke produserte noen TR8 før i 1980, så må det være en konvertert 1978-modell TR7. Denne typen konverteringer ble gjort i en viss skala i ettertid fordi det offisielt kun ble produsert 2497 stk TR8 hvorav de aller fleste ble eksportert til USA. Men det ble produsert hele 112.368 TR7-ere, så om man bygde om noen gjorde ikke så mye i den store sammenhengen. Annet enn for mysterieløsere som oss. Og i og med at du sier det er en 1978-modell TR8, så kan jeg legge hodet overbærende på skakke og fortelle deg at i såfall hadde jeg rett, den bilen der var opprinnelig en TR7.

Skrevet (endret)
En enkel en:

9552719[/snapback]

Den var visst ikke så enkel likevel, .. Jeg synes den er stygg, så jeg søkt på "small ugly car", fant mange, men ikke denne. Skal vi tippe på en japansk småbil?

Endret av perjohan
Skrevet (endret)

Litt OT, men er det noen biler du har hatt litt problemer med SeaLion? Syns du tar alle på strak arm. Kult om du tar en bil neste gang som du har slitt litt med. :)

Edit: Alle ord må med.

Endret av Billy Bob
Skrevet
I og med at Triumph selv ikke produserte noen TR8 før i 1980, så må det være en konvertert 1978-modell TR7. Denne typen konverteringer ble gjort i en viss skala i ettertid fordi det offisielt kun ble produsert 2497 stk TR8 hvorav de aller fleste ble eksportert til USA. Men det ble produsert hele 112.368 TR7-ere, så om man bygde om noen gjorde ikke så mye i den store sammenhengen. Annet enn for mysterieløsere som oss. Og i og med at du sier det er en 1978-modell TR8, så kan jeg legge hodet overbærende på skakke og fortelle deg at i såfall hadde jeg rett, den bilen der var opprinnelig en TR7.

9553699[/snapback]

Hehe, du har sikkert rett :pLinky-linky

Skrevet (endret)

Toyota Will Cypha?

Edit:

SeaLion får heller arrestere meg om dette ikke er riktig. I mellomtiden drister jeg meg til å poste en nye bil.

Nok en liten rakker:

post-118121-1190586816_thumb.jpg

Endret av Dipstick

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...