Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det første merket som spretter opp i hodet er Maserati, men jeg har brukt de siste 10 minuttene på å se gjennom Maserati-historien uten å finne en som er lik :\

Skrevet (endret)

Maserati er det ikke, men landet stemmer nok (om ikke hukommelsen min spiller meg et seriøst puss).

Edit; Mythos, min Mythos! Nå begynner det å ligne :)

Endret av OML
Skrevet

DeTomaso Deauville ja! :D

(til mitt forsvar eide DeTomaso Maserati noen få år etter at Deauville ble laget, såh... :p)

Neste:

ikke_en_911.jpg

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Det må være en tidlig utgave av porsche 911... hvis ikke har jeg bæsja på leggen...

Gjest Slettet+5132
Skrevet

uff da.. da må jeg visst i dusjen en tur..

Skrevet (endret)

Hehe, ikke lett å se forskjell, nei (det er i praksis en 911 utenpå). For å gi et lite hint: det var datidens svar på Boxter ;)

Endret av Loomy
Gjest Slettet+5132
Skrevet

så det er altså en porsche?

Gjest Slettet+5132
Skrevet

hadde jeg brukt desimaler hadde jeg kunne komme nermere... trodde muligens det var noe boble prosjekt

Gjest Slettet+5132
Skrevet
ahhh jeg er god ... vent litt skal finne bilde også skal jeg se på lost så hvis noen finner det ut med en gang kan ikke jeg bekrefte det......

8102402[/snapback]

peugeot 404?

Gjest Slettet+5132
Skrevet (endret)

har lite peiling på fransk men logoen syntest bra på den der.. ett lite bildesøk på google på peugeot 1960... skal finne ny bil strax..

Edit: Ny bil!

Endret av Slettet+5132
Skrevet
har lite peiling på fransk men logoen syntest bra på den der.. ett lite bildesøk på google på peugeot 1960... skal finne ny bil strax..

Edit: Ny bil!

8102473[/snapback]

Det der er vel en Dodge Nitro...

Skrevet

Det er nok helt riktig, Autofil :)

... jeg har faktisk på meg en gul t-skjorte med navnet ditt på akkurat nå, bare sånn at du vet det liksom :wee:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...