Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det var Roewe som slo meg første gangen jeg så bildet, men det er vel strengt tatt kinesisk. Da er kanskje bilen koreansk?

Edit: Proton; er det kinesisk? De som eier Lotus bl. a.

EDIT2:

Jeg vet det! Det er en Proton Satria Neo :D

Endret av OML
Skrevet

Ikke meg bekjennt, men det er et visst sammarbeid med VW, i tillegg brukte de vel en del deler fra Mitsubishi når de først startet opp.

Skrevet
Det var Roewe som slo meg første gangen jeg så bildet, men det er vel strengt tatt kinesisk. Da er kanskje bilen koreansk?

Edit: Proton; er det kinesisk? De som eier Lotus bl. a.

EDIT2:

Jeg vet det! Det er en Proton Satria Neo :D

8036190[/snapback]

Proton Satria Neo er riktig ja :)

Skrevet

Denne har sikkert vært oppe før, og er kanskje generelt litt lett, men det får bare stå til.

Og, ja, bildet er av en modellbil, men ligner ganske bra på originalen som jeg vil ha navnet på :)

post-35593-1172574077_thumb.jpg

Skrevet

Kom med ny bil, herligheten er selvsagt en 2000GT. Var for øvrig med i den klassiske "You Only Live Twice" (eller, "James Bond i Japan" om du vil), og er etter min mening den peneste bilen som finnes :) (Ikke ork å start en diskusjon på dette nå).

Skrevet
Kom med ny bil, herligheten er selvsagt en 2000GT. Var for øvrig med i den klassiske "You Only Live Twice" (eller, "James Bond i Japan" om du vil), og er etter min mening den peneste bilen som finnes :) (Ikke ork å start en diskusjon på dette nå).

8037801[/snapback]

Hæ toyota :S Hvorfor kan de ikke lage like bra biler som det nå, det ville vært noe.. må si at den er nydelig :D

http://www.swaqvalley.com/Blueprints/1967_..._2000GT_low.jpg

Ser du den fra siden så minner vinduene nesten litt om saab aero x concept bilen..

den var fin ^^

Skrevet (endret)

Ok da. da det er en Mazda Cosmo Sport fra omtrent 1970. Tror det var av de første forsøkene til Mazda med Wankelmotor.

Da tar vi en ny i samme slengen...

post-54668-1172599933_thumb.jpg

Endret av Mythos

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...