Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilde-Quiz - Gjett bilen!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Siden det har gått et par dager kommer jeg med svaret. NSU-Fiat prioduserte Fiat modeller i Tyskland noen år, men fabrikken ble kjøpt av Fiat og navnet endret til Neckar. Modellen på bildet er en NSU p10 basert på NSU Prinz produsert i Uruguay. Fritt fram for nestemann;)

Endret av Mythos
Skrevet

Ja, det ser sånn ut. Evt. er det en polsk lisensbygd FSO Warszawa. De var dønn like i 1951-1956-modell, i 1957 fikk Warszava ny mye mer moderne grill.

Skrevet

post-140319-0-97186900-1463270302_thumb.jpg

Jeg legger ut denne, som jeg aldri før hadde sett før jeg så den på nettet, men den er sikkert enkel for noen.

Merkenavn og logo og registreringsskilt på bakluke retusjert litt, samt logo på felger.

Skrevet

Nei, men det er sannsynligvis en bil som var beregnet på Cadillacs hjemland, selv om den var skrudd sammen i et naboland av et firma fra en annen verdensdel.

Skrevet

SeaLion douze points og får arrangere neste konkurranse.

Mens Lexus selges "over alt" er Acura (og Infinity) totalt fraværende og ukjent i Europa. Jeg har ofte lurt hvorfor.

Skrevet

De fleste Acura du ser rundtom i norge er ofte gamle Acura Prelude/accord, men ganske ofte NSX.

Infinity er vel rett og slett for stor til å ha et salgsmarked i norge. FX35 er vel mest kjendt og er en stor bil med stor motor som igjen fører til en høy pris. Folk vil heller ha en liten CR-V ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...