Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

så dødelig slapp..

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er kraftig forkjøla, og det dreper meg! får så vidt puste.. og når jeg spiser blir jeg anpusten.. helt jævlig

hodepine og svimmel all the time og åå

er så slapp at jeg bare vil sove hele tiden:( æ hva gjør jeg? vil bli frisk!

Anonymous poster hash: d23e8...e64

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sov hele tiden, spis sunt, stapp i deg med C vitaminer, ta deg en dusj, slapp av resten av denne uken så skal du nok se at du blir straks bedre. En skikkelig forkjøles er noe dritt, men det styrker immunforsvaret da. Det er kanskje det eneste positive :p

Skrevet

Sov hele tiden, spis sunt, stapp i deg med C vitaminer, ta deg en dusj, slapp av resten av denne uken så skal du nok se at du blir straks bedre. En skikkelig forkjøles er noe dritt, men det styrker immunforsvaret da. Det er kanskje det eneste positive :p

ok, takk!

Skrevet

jeg er kraftig forkjøla

Svaret er her. Du er bare forkjøla. Tipper halve landet er i din situasjon nå. ;) Det er bare å sove, få i deg næring (mat om du klarer, eller bare yoghurt, appelsinjuice, nøtter, selv energisjokolade, så lenge det er næring i det) og ta tiden til hjelp.

Skrevet

Nei, det var ikke ironi. Merker selv at når jeg eter sukker så blir jeg lettere syk, og det tar lenger tid fra da jeg blir syk til da jeg blir frisk. Kan så klart være forskjeller på folk.

Skrevet

Fordi?

EDIT: Var det ironi?

det er faktisk sant..

bakteriene elsker sukker!

Svaret er her. Du er bare forkjøla. Tipper halve landet er i din situasjon nå. ;) Det er bare å sove, få i deg næring (mat om du klarer, eller bare yoghurt, appelsinjuice, nøtter, selv energisjokolade, så lenge det er næring i det) og ta tiden til hjelp.

ok, thank u

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...