Gå til innhold

Bærbar spill pc 10-15 tusen.


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Tenkte å kjøpe en fin julegave til meg selv. :)

 

Alt fokus er på funksjonalitet og ytelse, bryr meg ikke noe om tyngde, størrelse eller utseende, men det er en fordel om den ikke bråker alt for mye.

Bor i en liten leilighet så en stasjonær pc er helt utelukket da jeg ikke orker den krangelen med dama. :-)

 

Jeg vil at den skal kunne kjøre de fleste spill på ganske høy kvalitet, men jeg er ingen "grafikk-hore" å de fleste spillene jeg skal spille er strategi, mmo osv.

Men fordel om pcn kan kjøre Battlefield 5 for eksempel når sånt kommer.

 

Har forstått at SSD er bra saker? Vil gjerne ha SSD om jeg har forstått det riktig.

 

Kan denne være noe for meg? http://www.prisjakt.no/product.php?p=1953845

 

Setter pris på forslag og tips. :-)

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har meget gode erfaringer med ASUS sine gaming maskiner. De finnes i flere modeller, men forskjellige spesifikasjoner, med da forskjellige priser. http://www.komplett.no/asus-g750jw-173-full-hd/781756 Finnes jo såklart mange andre modeller

 

Det var denne som du la til i første innlegget, og jeg vil si at denne er meget god, men pene kjøleløsninger. Eneste minus jeg fant ved den var at designet ikke var det beste. Ellers en helt herlig maskin, med stor kraft! :D

Lenke til kommentar

Jepp, det vil jeg sannelig si! :D

 

Denne er med 3 år service, hvis det skulle være noe som skal svikte, meget sterk prosessor som vil takle de fleste spill, 16 GB ram holder i lange baner til de fleste spill, men hvis du skulle hatt bruk for det noen gang så er det mulig å oppgradere til 32 gb.

 

I tillegg til dette så er det 150 GB harddisk som er stor nok til spill, og dessuten en hel del ekstra. Ikke SSD, men det mener jeg at du ikke trenger. Mange mener at SSD nå er ett must, men jeg er ikke helt enig i den. Helt klart raskere oppstart osv, men likevel ikke nødvendig, og da heller ikke i en stor grad når det gjelder spill. Ellers så kan du jo se selv i den utvidede infoen! :D

 

Super pc spør du meg! :D

Lenke til kommentar

Takk for svar, denne jungelen av produkter gjør meg forvirret. Selv når jeg nesten har bestemt meg for en ASUS G750JX betyr ikke det at jeg engang klarer å finne det produktet på prisguiden, hehe. :p

 

Så det hjelper at dere gir meg feedback. ;-) Gleder meg til å spille igjen etter flere års pause!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...