Gå til innhold

Åpent hodesett som likner Sennheiser HD439, Sennheiser PC360 G4ME?


mandela

Anbefalte innlegg

Ser etter hodesett som er minst halvåpne, har en grei mikrofon og aller helst avtagbar standard minijack / split minijack. Noen anbefalinger?

 

Har selv Sennheiser HD439 som jeg synes er helt ok, så noe i den retningen, eller eventuelt mindre klokker tilsvarende PX100-2.

 

Bruksområde: spotify, youtube musikk + hyppige skype-samtaler

Endret av mandela
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takker for svar. Det er fatter'n som har behov for nye, han kjøper til stadighet jalla hodesett som går i stykker etter kort tid og bruker i tillegg store, trådløse når han ikke sitter i sofaen. Tenkte jeg skulle fikse ham noen gode klokker, som han kan ha nytte av i noen år, så budsjett er vel opp mot 1500kr, dyrere enn det vil han trolig ikke ha, med mindre jeg sier at jeg fant en god deal ;)

Han gamer overhodet ikke, bare trenger robust hodetelefon, kanskje til og med trådløst hadde vært interessant.

 

 

Budsjett? Kjøp mod-mic eller noe sånt for mikrofon.

Modmic ser interessant ut! Selges den i Norge, fant ingenting på norske sider indeksen til google.

Kanskje det finnes alternative produkter til denne?

Lenke til kommentar

Takker for svar. Det er fatter'n som har behov for nye, han kjøper til stadighet jalla hodesett som går i stykker etter kort tid og bruker i tillegg store, trådløse når han ikke sitter i sofaen. Tenkte jeg skulle fikse ham noen gode klokker, som han kan ha nytte av i noen år, så budsjett er vel opp mot 1500kr, dyrere enn det vil han trolig ikke ha, med mindre jeg sier at jeg fant en god deal ;)

Han gamer overhodet ikke, bare trenger robust hodetelefon, kanskje til og med trådløst hadde vært interessant.

 

 

Modmic ser interessant ut! Selges den i Norge, fant ingenting på norske sider indeksen til google.

Kanskje det finnes alternative produkter til denne?

Bestill fra nettet, funker fjell. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har et par PC360 G4ME og et par HD595.

Har ikke sammenlignet lyden direkte, men opplevde de som veldig like.

Fit'en er i hvertfall helt lik, og veldig komfortabel. Faktisk så lik at jeg angret på at jeg ikke kjøpte PC350-versjonen, så jeg hadde hatt ett par åpne og ett par lukkede :)

 

Mikrofonen på PC360'ene er fantastisk - sitter fint å spiller musikk og prater i den uten at musikken kommer gjennom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...