Gå til innhold

Sov i kø for PlayStation 4: Ble møtt av tomme hyller


Anbefalte innlegg

 

 

Jeg har et grusomt inntrykk av Elkjøp fra før av, og det ble ikke bedre av dette.

De har ignorert meg, tatt pause mens de har 'hjulpet meg', vist en skremmende dårlig kunnskap rundt alt jeg kjøper. Og de ser generelt ut som noen late, sure og gamle surpomper som hater jobben sin. Du føler virkelig at du bryr noen når du handler der. Dette er en spesiell butikk i Nord-trøndelag jeg snakker om.

 

Hele familien og de nærmeste vennene mine vet at de ikke bør handle på Elkjøp pga meg.

 

Slik fungerer det, til dere som forsvarer de ansatte.

Dette var snakk om Coop Obs.

Det var det jaggu ja >.>

Jeg fant ingen 'rediger inlegg'- knapp etter jeg så det

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Hvis du tror at de ansatte er mer viktig for butikken enn kundene er du dummere enn jeg trodde. Blir garantert en suksess med mange ansatte og null kunder. En ansatt kan skiftes ut i en håndvending. Mister du kundene dine kan du vinke farvel til butikken, og de ansatte.

Typisk ekkel kundepersonlighet du kommer med her ja.

 

Dersom du ikke tror ansatte er viktig; ansatte med kunnskap, som bryr seg om jobben sin, som VIL gi service til kundene, som gir ekstra for sjefens skyld og som daglig oppdaterer seg slik at de kan yte bedre - da tror jeg DU har misset poenget.

Om de ansatte blir behandlet som tullinger, da behandler de kunder som tullinger.

 

Om du ville behandlet dine ansatte slik - helt i orden. Det er dog en butikk jeg ville holdt meg unna.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Ja, frekke kunder som står i kø halve natta uten å få en drit igjen. Burde skamme seg! Si gjerne hvilken butikk du jobber for, slik at vi vet hvor vi bør unngå å handle.

Det er lenge siden jeg jobbet i en lignende butikk - akkurat hvilken det var er uviktig. Den er dog helt paa topp i forhold til inntekter den dag i dag, det vet jeg godt da jeg fortsatt er god venn med butikksjefen.

(Butikker i landet konkurerer gjerne litt internt - i alle fall den kjeden gjorde det.)

Lenke til kommentar

Lefdal (samme greia) Molde slapp inn en bekjent av betjeningen inn bakveien rett før det opnet så han slapp å stå i kø i timesvis. Han kom først og stakkaran som egentlig skulle få den 8ende og siste PS4 måtte gå sur og lei hjem etter å stått i timesvis i kø å fryse.

Vi sa så klart i fra til betjeningen mens han dudn dreiv å betalte men betjeningen sto liksom bare å stirret rundt seg for å finne på noe lurt å si. Til slutt sa dem "neeeeh veit ikke noe vi".

  • Liker 5
Lenke til kommentar

 

 

Høres ikke ut som en butikk jeg ville handlet i..

Det er helt greit - Vanskelige kunder klarer de fleste butikker seg uten.

En misfornøyd kunde forteller om sin dårlige opplevelse til ti andre. En fornøyd kunde forteller kanskje hvor god service han fikk til et par personer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...