Gå til innhold

Hvordan slette Playstation-konto?


VH97

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Noen som kan hjelpe meg med å slette en Playstation-konto?

 

Grunnen er at det er en "jævla idiot" som har registrert seg på Playstation Network med min epostadresse. Noen her som vet hvordan jeg kan slette denne brukeren for epostadressen min?

 

Takker for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I følge denne tråden ser det i utgangspunktet mørkt ut. Det er en person som selv har laget den andre brukeren, men ønsket å slette.

 

Et av forslagene som kommer inn er imidlertid som følger:

Easy. Create a dummy email, change your psn email address into that dummy email. And activate it. Once its finish, just create a new psn id with your original email. Since it was unlinked from your old psn id, you can now use it for your new psn id.

 

Du kan jo prøve dette? Selvom du ikke har laget brukeren selv, så kan du jo resette passordet på den ved å trykke "glemt passord".

(Du prøve å bruke http://10minutemail.com som erstatningsmail)

Endret av Argusblikk
Lenke til kommentar

Hei,

 

Noen som kan hjelpe meg med å slette en Playstation-konto?

 

Grunnen er at det er en "jævla idiot" som har registrert seg på Playstation Network med min epostadresse. Noen her som vet hvordan jeg kan slette denne brukeren for epostadressen min?

 

Takker for svar :)

Hadde noen brukt din epostadresse så hadde du fått mail fra sony om dette på den epostadressen når kontoen ble laget, siden kun din mail er linka til den kontoen, så enten må du bruke password reset eller kontakte sony og forklare sitvasjonen slik att du får en forklaring på saken, og du bør vurdere å bytte alle passord, kanskje bytte hele epostadressa osv....

Lenke til kommentar

Dette er noe Sony kan hjelpe deg med.

 

Har kontoen din epostadresse så er det din konto, og dermed burde det ikke være noe problem. Password reset er jo en smal sak, og du kjenner vel din egen fødselsdato? Eller er det en annens fødselsdato, kanskje?

 

Uansett så er dette ikke noe problem så lenge du fortsatt har tilgang til din egen epost. Ta kontakt med Sony, så hjelper de deg garantert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...