Gå til innhold

Oversikt over antall PS4 til salgs per butikk


evenb0302

Anbefalte innlegg

Mange her på forumet sitter på hver sin informasjon, og hvis vi kunne fått samlet all informasjonen inn i en oversikt, ville vel dette vært veldig praktisk for mange? Så vet du hvor mange konsoller din lokale butikk får inn på launch er det bare å komme med det! :)

Expert XL Alnabru: 30
Elkjøp Lørenskog: 40
Elkjøp Ullevål: 30
Expert forus: 30
Elkjøp Skøyen: 20
Expert Klingeberg: 10-15
Elkjøp Megastore Forus: 15
Coop Obs Haugesund: 14
Elkjøp Notodden: 10-

Expert Mariero 10

Expert Ski: 10
Coop Obs Alnabru: 10
Elkjøp Mysen: 10-
Elkjøp Lillehammer: 3-10

Coop Obs Sørlandssenteret: 5-10

Elkjøp Vinterbro: 8
Expert Lade Arena: 7
Expert ski: 7
Elkjøp Fana: 3-7
Expert Brumunddal: 4

Elkjøp Årnes: 2
Elkjøp Ski: 2

Endret av evenb0302
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Synes vel det er rett og rimelig at de får noen få konsoller på mindre plasser også. De klarer sikkert å selge fire stykk i Brumunddal, så hvorfor skulle ikke kunder der få den samme muligheten som folk på større plasser? Hadde det vært like mange tilgjengelig i Brumunddal som i Oslo hadde jeg skjønt kritikken.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

 

Helt enig! Totalt mongo! Bedre å få alt på en større butikk i stedet. Er elendige på spill der også i tillegg!!

Expert Brumunddal er Norges dårligste når det kommer til service og shit. Boikottet den butikken i lang tid nå (er opprinnelig fra Brumunddal). Drar mer enn gjerne til lefdal eller Elkjøp da. Hvor tror du at du kommer til å satse? Lefdal er kanskje vanskeligere for folk flest mtp. det ligger litt i utkanten, mens Elkjøp godt til med tanke på kollektivt og slik.

Lenke til kommentar

Expert Brumunddal er Norges dårligste når det kommer til service og shit. Boikottet den butikken i lang tid nå (er opprinnelig fra Brumunddal). Drar mer enn gjerne til lefdal eller Elkjøp da. Hvor tror du at du kommer til å satse? Lefdal er kanskje vanskeligere for folk flest mtp. det ligger litt i utkanten, mens Elkjøp godt til med tanke på kollektivt og slik.

 

Helt klart Elkjøp. Lefdal fikk 8, men er nå tomme (sikkert sendt ut til de som forhåndsbestilte), mens Elkjøp får noen flere... (har en på "innsiden").

 

Jeg kjører bil så det går fint å komme hit og dit!

 

Når det gjelder Expert i Br.dal må det være en av landets mest tragiske el-butikker. Til og med Euronics lenger oppe i veien er NESTEN bedre ;-) Jeg fikk jo huden full av kjeft jeg, når jeg var innom Expert her om dagen, for at jeg hadde forhåndsbestilt en konsoll og en noob hadde tatt den imot...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...