Gå til innhold

Vil det bli stor kø 29 november?


NiJoh

Anbefalte innlegg

håpløst, var på elkjøp og lefdal..

de har reservert i 6tiden til de første i køen. så fikk de en lapp der de kunne hente den når butikken åpnet

var vist 300 i kø på ullevål

faen da :(

 

Ja, var over i Oslo-området ca. 0800. Selv ble jeg nr. 55 i køen på Expert Slependen. De hadde 45 konsoller :(

 

K.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Da har jeg ordnet maskin. Vi var ni blide mennesker utenfor Expert Bergen Sentrum. Latteren satt veldig løst. Førstemann møtte opp ca. klokka 4, nestemann ti på halv 5, også kom jeg som nummer tre rundt halv 5. Siste plass i køen ble kapret rundt 7. Etter dette måtte vi sende vekk en del godtroende mennesker. Litt kjipt. Vi måtte stå ute helt til klokken 10 og fikk ikke kølapper før fem på. Kan melde om svært våte forhold hele morgenen (ingen tak å stå under).

 

Nå gjenstår det bare å legge esken på hylla og sette seg ned med eksamensøving :)

Lenke til kommentar

Ryktes at det skal komme 300-400k flere konsoller til Europa i løpet av desember. For Norge sin del betyr vel det ca. 10k. Det er altså et veldig lite parti og neppe alle butikkene som får, så her må man nok være raskt ute.

 

10k må da være flere enn hva som ble levert nå? Virker sånn.

Husker jeg ble skuffet når xbox one ble utsatt, men jeg skjønner dem vel kanskje litt. Føles bedre å ha flere konsoller tilgjengelig når du skal lansere i ett marked. Fikk min xbox på day one fra Tyskland, så er egentlig strålende fornøyd med det. Bare kjipt å evt mått evente til utti januar før PS4 kommer fra Komplett.. Håper det kommer inn en bundle man kan få tak i i desember! :)

Lenke til kommentar

Det ble levert rundt 6k til Norden for denne gang, og Norge fikk ikke spesielt mange av de igjen.
10k er et tall langt over hva jeg har hørt, og jeg forventer egentlig mindre enn hva vi fikk nå.

Ser det er noen som sto i kø hos oss på Lade i denne tråden. Takk for en ryddig kø, slik at dere gjorde det lett for meg og mine kollegaer. Håper gløgg og boller smakte, og at ikke minst alle maskinene fungerer :p
Den som satt opp partyteltet savner kanskje dette, det ligger i så fall fortsatt på yttersiden av bygget.

(Jeg kommenterer ikke på vegne av min arbeidsplass)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

6k til hele Norden!? Det må være uten forhåndsbestillinger vel? Eller snakker du kun om Elkjøp-systemet?

 

10k var nok litt å ta i. Glemmer hvor lite Norge er og at vi er i utkanten av Europa. 5k er vel naturlig hvis ryktene om 300-400k stemmer. Tipper det er rundt 500 utsalgssteder rundt om i landet, så da snakker vi 10 konsoller i snitt.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

For å si det sånn....nå går det greit, men det var lange 6 timer på Hamar også.....holdt på å fryse tærne av meg!!! Men du verden for en konsoll! Ingen støy, oppdateringen var ferdig nedlastet før jeg rakk å si "playstation", alt har gått smooth og smertefritt!!

 

Helt rå!!

 

Gleder meg til fortsettelsen....

Endret av Snopmaster
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...