Gå til innhold

Grafikkort Spørsmål.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Skal få meg gaming laptop med nvidia geforce gtx 770M. Jeg skal få pcen om ca 6 mnd. Hvor lenge kommer den til å takle veldig grafikkrevende spill på høyeste? (Ikke regn med crysis) Skal jeg kjøpe en dyrere med gtx 780m? Vil spare mest mulig. :p Vet ikke om denne tråden ligger riktig, men bare flytt den hvis den er feil. :D

770M sliter allerede i dag med de fleste spill på høyere grafikknivåer, samme gjelder forsovet 780M også selv om det er en betydelig forskjell i ytelse mellom de to modellene.

Lenke til kommentar

GTX 780M er vel strengt tatt det beste grafikkortet som er med tanke på at man får mer kraft for penga enn ved Titan, samt at det helt nyeste 780 ti kortet tror jeg kun kommer i desktop versjon.

 

Det at du skal gå for laptopkort vil jo nødvendigvis begrense levetiden en del da det GTX 780M er en hel del svakere enn ett vanlig GTX 780 kort, men uansett er det nok ett godt kjøp.

Lenke til kommentar

GTX 780M er vel strengt tatt det beste grafikkortet som er med tanke på at man får mer kraft for penga enn ved Titan, samt at det helt nyeste 780 ti kortet tror jeg kun kommer i desktop versjon.

 

Det at du skal gå for laptopkort vil jo nødvendigvis begrense levetiden en del da det GTX 780M er en hel del svakere enn ett vanlig GTX 780 kort, men uansett er det nok ett godt kjøp.

780M mer kraft for penga enn Titan? Hvafforno?

GTX 780M er et kraftig nedklokket GTX 770, og koster mer enn et 780, det er ikke mye "ytelse for penga" der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...