Gå til innhold

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds


Blake

Anbefalte innlegg

Da var dagen endelig kommet for lanseringen av A Link Between Worlds folkens!

 

Nå må jeg si at A Link to the Past er det Zelda spillet jeg liker best i serien og jeg har virkelig ventet på denne oppfølgeren.

 

Jeg var litt skeptisk til grafikken og det at man kunne bli om til et slags bilde og bevege seg langs veggene, men jeg kan ikke si noe annet enn at til nå så liker jeg det. :)

 

Det jeg likte godt til nå var spesielt sverdet og skjoldet og hvordan disse fungerer i forhold til originalen, samt det at man ikke trenger å finne f.eks piler til buen eller magi til lykta.

Det å kunne gå langs veggene som et bilde eller maleri syntes jeg var ganske artig for å være ærlig, og det var også veldig gøy å utforske for å se hvordan områdene jeg kjente til fra før hadde forandret seg.

 

 

Jeg har bare spilt i et par timer men så langt syntes jeg det er veldig moro. :)

 

 

 

Endret av Blake
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Faen dette var et bra spill asså:) har spilt det noe timer nå og ble gledelig overrasket når jeg så selveste dampe og malon. 13 år siden majoras mask sist gang dem var i et zelda spill så trodde alle sammen var utdød og glemt av spill skaperne

 

Spillet er digg. Koser meg stort med det.

 

Hvorfor liker du ikke Skyward Sword? Jeg synest det var et meget bra spill.

Jeg likte ikke det, likte ikke at det ikke var slik åpen verdener og det med wii kontroll styringa var rett og slett for jævlig. Skulle heller ha sett at det var mer som twilight princess

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Hva har du røyket???

Skyward Sword er et av de beste Zeldaspillene som har kommet! Det Zeldaspillet hadde absolutt ALT. Hvordan du ikke klarte å like det er skikkelig merkelig spør du meg o.O

Jeg har røyket smak og behag potten. Uansett jeg er en hardcore zelda fan og likte ikke skyward sword av de enkle grunnene at det var uoriginalt og ikke likt dem tidligere 3d zelda spillene, spiller ingen rolle hva noen sier til meg, jeg kommer ikke til å forandre mening og thats e nuff said...

Lenke til kommentar

Jeg har røyket smak og behag potten. Uansett jeg er en hardcore zelda fan og likte ikke skyward sword av de enkle grunnene at det var uoriginalt og ikke likt dem tidligere 3d zelda spillene, spiller ingen rolle hva noen sier til meg, jeg kommer ikke til å forandre mening og thats e nuff said...

Nei det er nok smak og behag ja :)

For min del håper jeg Nintendo keeps up the good work!

Lenke til kommentar

Klarer dere å huske a link to the past da? Er jo maaange år siden!

Spilte det en del på emulator for noen måneder siden, så ja, husker en god del. ;)

 

Elsker Link between world så langt. Er bare kommet til Death Mountain, men det lover svært bra. Eneste jeg ikke liker helt er måten vi får utstyr på, skjønt det har jo sine fordeler. Nå blir det jo mye lettere å utforske kartene.

 

En annen ting jeg ikke liker er at penger er så godt som meningsløst. Har bare spilt i tre, fire timer, men har allerede over 1.000 rupies. Det meste jeg har brukt på en gang er ca 200 rupies, og det regner jeg som en investering. Ikke trenger vi å oppgradere lommeboken heller, så det er bare å sope inn penger til kuene kommer hjem om man føler for det. Foretrekker helt klart de forrige spillene her, der penger var langt mer begrenset. Da måtte man velge hva man ville ha, og hva man ikke trengte ennå. Ikke hadde vi ubegrenset lommebok heller, så å oppgradere den ble en liten seier i seg selv. :) Nå har vi ikke engang piler eller bomber. Det er bare å fyre løs. Kjipt.

 

Men dette er bare småting. Resten av spillet så langt har mer enn gjort opp for det. Kudos for å endelig ha noe å bruke Play Coins på, annet enn Animal Crossing.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Spilte det en del på emulator for noen måneder siden, så ja, husker en god del. ;)

 

Elsker Link between world så langt. Er bare kommet til Death Mountain, men det lover svært bra. Eneste jeg ikke liker helt er måten vi får utstyr på, skjønt det har jo sine fordeler. Nå blir det jo mye lettere å utforske kartene.

 

En annen ting jeg ikke liker er at penger er så godt som meningsløst. Har bare spilt i tre, fire timer, men har allerede over 1.000 rupies. Det meste jeg har brukt på en gang er ca 200 rupies, og det regner jeg som en investering. Ikke trenger vi å oppgradere lommeboken heller, så det er bare å sope inn penger til kuene kommer hjem om man føler for det. Foretrekker helt klart de forrige spillene her, der penger var langt mer begrenset. Da måtte man velge hva man ville ha, og hva man ikke trengte ennå. Ikke hadde vi ubegrenset lommebok heller, så å oppgradere den ble en liten seier i seg selv. :) Nå har vi ikke engang piler eller bomber. Det er bare å fyre løs. Kjipt.

 

Men dette er bare småting. Resten av spillet så langt har mer enn gjort opp for det. Kudos for å endelig ha noe å bruke Play Coins på, annet enn Animal Crossing.

Du kan bruke pengene til å låne alt av utstyret, men husk at om du før kommer lånehaier for å inkassere eiendelene dine:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...