Gå til innhold

Hei eg heiter Jostein


Anbefalte innlegg

Tenkte eg ville fortella litt om meg sjølv. Fødd i Bergen 1976. Flytta så til Stanghelle. Ei lita bygd i Vaksdal kommune. Budde der til eg var 16. Så var det folkehøgskule og 3 år med vgs. Så vart eg innkalla til å tena kongen og fedrelandet vårt i eit år. Var stasjonert på Nes fort utanfor Harstad. Den leiren er no nedlagt etter det eg har hørt. Kan vist kjøpa ei hytte der viss noko vil dette.

Mens eg var i militæret så vart eg kristen. Tok i mot Jesus som min frelser. Etter militæret så tok eg eit år på bibelskulen på Bildøy i 1997/98.

Etter det så begynte eg å studera i Volda. Der begynte eg på kateketutdanning meg slutta etter eit år. Eg lurte veldig på kva eg skulle gjera det neste året. Eg hadde fått god kontakt med ein som heiter Jon Arne, Mirjam som er no er kona hans. Så eg hadde ikkje så lyst til å reisa. Så eg tenkte å studera historie. Men det var veldig kjedelig. Eg var veldig sosial og leste nesten ingenting. Så eksamen vart deretter.

Så etter dette så ville eg læra meir om Gud og Jesus. Eg hadde hørt om noko som heiter DTS (Disippeltreningsskkule). Eg valgte ta det. Eg var på flekkerøya utanfor Kristiansand Frå sept-des.

Så var eg 3 mnd i Ghana. Frå Januar-mars. Så viss det er noken som vil læra meir om Jesus. Læra Gud bedre å kjenna så annbefaler eg at du tar ein dts.

 

Etter det så har eg ikkje gjort så masse. Var arbeidsledig ei stund.

I 2002-04 så tok begynte eg på hjelpepleier. Vaksenopplæring. Men eg ville ikkje bli dette. Så i frå 2004 så gjekk eg og kjeda meg. Gjorde ingenting. Gjekk på veggen. Fekk ikkje støtte frå aetat. Det var ikkje nav då.

Så eg måtte på sosialen.

I 2004 så kom eg frå sosialen og over til aetat. Der begynte eg på arbeidstrening. I 2005 så begynte eg på ein sjukeheim som reinhaldar. Der jobba eg på toppen til 2009. Då tok eg fagbrev på reinhold og fekk 100 % stilling ved sjukheimen som eg var på frå 2005.

 

Det var det eg kom på no. Kjenner ikkje så mange her på dette forumnet

 

Jostein

post-158200-0-39712400-1384892831_thumb.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk for en utfyllende intro jostein! tror du kommer til å møte motstand for den kristne troen din her inne, har selv lagt merke til at det er mange kranglete ateister her hehe.

 

velkommen og håper du trives :)

Jo. Men eg veit kven eg trur på. Eg veit kva Jesus har gjort for meg i mitt liv. Det kan dei ikkje ta frå meg. Ein slik ting er f. eks ein gong då eg skulle på ein leir, så var eg kvalm og dårlig. Hadde ikkje sove skikkelig natta før den leiren. Dette var ein kristenleir. Me hadde eit stund på leiren der me skulle ha bønn. Noken der spurde om det var noken som ville bli bedt for. Eg sa at eg var kvalm og dårlig. To menn ba for meg. Eg kjente ein varme som gjekk gjennom kroppen. Frå toppen av hodet og ned til tærne. Så ei løpet av 2-3 sekund etter at dei ba for meg så var eg ikkje lenger kvalm og dårlig.

Endret av Jostein76
Lenke til kommentar

Velkommen til Diskusjon.no, Jostein.

Du kommer nok til å møte endel motstand for den kristne troen din, men slik er det egentlig hos alle forum, også "in-real-life". Personer som har null respekt for andres tro, synspunkt og meninger finner mann i alle krinker og kroker.

Hvilken folkehøyskole gikk du? Går selv på en kristen folkehøyskole, men er ikke kristen. Liker å definere meg selv som en "agnostiker". En som tviler. Volda er en fin liten by forresten. Bor ikke så langt unna.

Takker for en utfyllende og fin intro. Håper du vil trives her på forumet.

Lenke til kommentar

Du har fin dialekt ihvertfall:)

Takk for det

Velkommen til Diskusjon.no, Jostein.

 

Du kommer nok til å møte endel motstand for den kristne troen din, men slik er det egentlig hos alle forum, også "in-real-life". Personer som har null respekt for andres tro, synspunkt og meninger finner mann i alle krinker og kroker.

 

Hvilken folkehøyskole gikk du? Går selv på en kristen folkehøyskole, men er ikke kristen. Liker å definere meg selv som en "agnostiker". En som tviler. Volda er en fin liten by forresten. Bor ikke så langt unna.

 

Takker for en utfyllende og fin intro. Håper du vil trives her på forumet.

Eg gjekk på Framnes. Den er no blitt til gymnas.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...