Gå til innhold

Xbox One Importstatus (betalings/leveringsstatus)


SIR WOLFIE 87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er heldig da. Min har nå logget omlastet å klar til utkjøring siden 05,30 idag 55km unna. Men det er for sent til att den går ut. Er dette miljø pakke greia eller hva det er som har satt en stopper for att pakker går ut mer en en gang om dagen.

 

Sikkert vært på terminal siden lørdag. Er vel dette som er irriterende for flere. Til og med ikke butikkene i byen 10-15 min unna får ting om det er lasta å klart til utkjøring den samme dagen. Blir vel imårra.

Sjå om jeg får ta igjenn folk på forza

Lenke til kommentar

Min xbox kom i går, og jeg koste meg med fifa14 (som overaskene nok føltes som et nytt spill)

Bilder kommer ikveld

 

Boksen ankommet Oslo nå, fortsatt forventet levering i morra :) Bor i Haugesund, så det bør gå greit. Hvordan ble de med dere som ikke var hjemme ved levering? Regner med dere ble oppringt i god tid på forhånd?

Vel for min del så la ups pakken bare på døra mi. (I minusgrader og godt synlig) Ringte ikke på forhånd eller etterpå.

Lenke til kommentar

Her skal dere få se hvor suverene posten i norge er. Molde er 55km vest for meg. Det dere ser på bildet er ca 35-40km forbi meg øst. Så dem har greid å dra forbi meg å laste den av en annen plass.

 

Vet nessten ikke om jeg skal le eller grine. Tro om mann skulle bedt om kompensasjon for sånn. Bare på pur.

 

11063558733_918f36f719_h.jpg

 

 

Hmm, den kom fakktisk lell gitt. Skulle ikke forundret meg noen måtte ta turen i ca 30min da. Eller om det har blitt en reg feil.

Endret av turbo_fever
Lenke til kommentar

Klokken 07.09 så reiste xbox one fra gardermoen så får nok den idag :D
Men spillet fra amazon derimot har fått status unntak begrunn av mekanisk feil på flyet!

For den pakken ble ikke sendt samme ruten! den er i finland nå istedfor sverige så! :p

Men men heldigvis får eg jo forza med konsollen så har noe å prøve ut ikveld.

også blir det battlefield 4 gaming imorgen :D hehe

Edit: ÅHH ja ser ut som ups e ute te levering i Oslo! EHH bor i Stavanger!
Men sjekket tracking nummeret på posten sin nettside så ser ut som Ups levere te posten også sende posten ann videre! så blir spennede å se om eg får den allikevel idag da :/

Men er jo ganske så tidlig enda så får håpe posten e flinke som de sjelden gang i blandt klare å være XD

Endret av Yellowbird86
Lenke til kommentar

Boksen ankommet Oslo nå, fortsatt forventet levering i morra :) Bor i Haugesund, så det bør gå greit. Hvordan ble de med dere som ikke var hjemme ved levering? Regner med dere ble oppringt i god tid på forhånd?

Kommer ann på hvem som leverer tror jeg, noen ganger har de med seg telefon, andre ganger ikke. De som fikk første konsollen levert i helga ble oppringt på forhånd og når de ikke var tilstede hvertfall.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Beklager, jeg sitter på mobiltelefon og sliter med å få bladd meg så mye tilbake i tid.

Jeg tenkte bestille fra microsoftstore i Tyskland og da dette produktet:

 

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-Complete-Bundle/productID.292467000

 

Hvor mye ble det i frakt og måtte dere betale MVA på dette?
Vil gjerne vite totalprisen.

Setter umåtelig pris på svar nå som jeg virker litt slapp som ikke blar tilbake i 50 år.

Lenke til kommentar

Tot

 

Beklager, jeg sitter på mobiltelefon og sliter med å få bladd meg så mye tilbake i tid.

Jeg tenkte bestille fra microsoftstore i Tyskland og da dette produktet:

 

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-Complete-Bundle/productID.292467000

 

Hvor mye ble det i frakt og måtte dere betale MVA på dette?
Vil gjerne vite totalprisen.

Setter umåtelig pris på svar nå som jeg virker litt slapp som ikke blar tilbake i 50 år.

 

I underkant av 4200 totalt :) Fri frakt rett på døren, så samt UPS har dekning der du bor.

Lenke til kommentar

Hva med MVA? Ingenting?

 

Og stemmer det med bildet at jeg får med Forza?

 

MVA er bakt inn i prisen. Og damn, du har fått den utgaven ja! Var bare den vanlige når jeg bestillte :p Stemmer nok at du får med de spillene der, god deal da! Venter fortsatt på spillene mine fra Amazon.co.uk. Mulig de ble fraktet med konsollen min, som også ligger i Oslo og som etter planen skal leveres i morra ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Hva med MVA? Ingenting?

 

Og stemmer det med bildet at jeg får med Forza?

Med norsk MVA blir det 499EUR, som vises på nettbutikken deres (anbefaler å kjøre google translate ved siden av for å oversette en del ting).

 

Uten MVA (om du hadde kjøpt den i Tyskland f.eks), hadde den kosta 399EUR.

 

Norsk MVA er 25% av varens verdi, 25% av 399EUR er rundt 100 EUR. 399-100=499EUR.

Lenke til kommentar

Jeg bestilte fra Microsoft Store selv i dag tidlig... er veldig spent på om de fremdeles har den på lager! :wee:

 

Typisk meg å ha mulighet til å bestille i lange tider bare for å overbevise meg selv om at jeg klarer å vente på norsk release, men får fullstendig kick med en gang jeg har en bitteliten mulighet til å få tak i den likevel!

Lenke til kommentar

Beklager, jeg sitter på mobiltelefon og sliter med å få bladd meg så mye tilbake i tid.

Jeg tenkte bestille fra microsoftstore i Tyskland og da dette produktet:

 

http://www.microsoftstore.com/store/msde/de_DE/pdp/Xbox-One-Complete-Bundle/productID.292467000

 

Hvor mye ble det i frakt og måtte dere betale MVA på dette?

Vil gjerne vite totalprisen.

Setter umåtelig pris på svar nå som jeg virker litt slapp som ikke blar tilbake i 50 år.

Klarte du å bestille den? Når jeg trykte på den , kom det bare opp at handlevognen min var tom (men på tysk), så det så ut som den var utsolgt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...