Gå til innhold

Post din PSN ID her

Dragen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

daxmedflax.

La til en del brukere, artig å ha en litt mer levende venneliste :) Spiller egentlig mest single player.

I noen spill er det fordeler med venner fordi om du barre spiller single player, AC f.eks. Du kan korte ned tiden på skipa til folk på vennelista:)

Skrevet (endret)

skal få ryddet opp i første innlegget her nå, beklager at det tok så tid!

Edit; Sånn da skal alt være oppdatert. Si ifra hvis noen mangler, var flere som skrev inn sin id et par ganger i denne tråden, men tror jeg har fått med alle nå

Endret av henrikrox
  • Liker 2
Skrevet

Hadde vært greit om de som legger til legger med fra diskusjon. Har så masse forespørsler på folk jeg ikke har peiling hvem er fra tidligere :p Mange popper inn etterhvert som jeg spiller også som ikke står her :)

Skrevet

Noen som vet om det går an å adde folk på nettet, via playstation.com eller noe? Går litt fortere enn å sitte å taste inn alle via PS4 eller appen...

Det går i PS appen ihvertfall ;)

Skrevet (endret)

skal få ryddet opp i første innlegget her nå, beklager at det tok så tid!

Edit; Sånn da skal alt være oppdatert. Si ifra hvis noen mangler, var flere som skrev inn sin id et par ganger i denne tråden, men tror jeg har fått med alle nå

Ser du har bommet på psn nicket mitt.

Du har skrevet Maxn-Tequila, skal være Manx-Tequila.

Eller så har jo hatt litt jobb med den lista ser jeg :)

Endret av Chance Boudreaux
Skrevet

Det går i PS appen ihvertfall ;)

Ja, vet. men litt enklere hvis man bare kan kopiere navnene herifra og lime inn, hvis det hadde vært mulig og få gjort det fra PC...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...