Gå til innhold

Post din PSN ID her


Dragen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et spørsmål.. Når man sender "real name request", så ser jeg på flere at det står "sent", av de som ennå ikke har godtatt. Flere vil nok ikke identifisere seg, og det er greit nok. Jeg vet ikke hvem av disse som bare har ignorert forespørselen min, eller avvist, eller ikke sett den enda. Men, jeg har et par som det ikke står noe som helst på, men som jeg MENER at jeg har sendt tidligere (men, ikke sikker)..

 

Spørsmålet blir: Hvis de har avvist min forespørsel om navn, vil jeg da ha mulighet til å sende på nytt? Vil det stå "sent" hvis jeg har sendt, uansett avvist/ignorert?

 

Problemet er: Jeg vil jo spørre de jeg ikke har spurt, men jeg vil jo ikke mase heller om jeg har spurt de før, hvis de først har avvist.. :(

Lenke til kommentar

Et spørsmål.. Når man sender "real name request", så ser jeg på flere at det står "sent", av de som ennå ikke har godtatt. Flere vil nok ikke identifisere seg, og det er greit nok. Jeg vet ikke hvem av disse som bare har ignorert forespørselen min, eller avvist, eller ikke sett den enda. Men, jeg har et par som det ikke står noe som helst på, men som jeg MENER at jeg har sendt tidligere (men, ikke sikker)..

 

Spørsmålet blir: Hvis de har avvist min forespørsel om navn, vil jeg da ha mulighet til å sende på nytt? Vil det stå "sent" hvis jeg har sendt, uansett avvist/ignorert?

 

Problemet er: Jeg vil jo spørre de jeg ikke har spurt, men jeg vil jo ikke mase heller om jeg har spurt de før, hvis de først har avvist.. :(

Man kan sende ny navneforespørsel selvom vedkommende ikke godtok den første gang. Jeg synes det er kult med navnevisning jeg. :) Endret av iL ImMorTaL
Lenke til kommentar

Et spørsmål.. Når man sender "real name request", så ser jeg på flere at det står "sent", av de som ennå ikke har godtatt. Flere vil nok ikke identifisere seg, og det er greit nok. Jeg vet ikke hvem av disse som bare har ignorert forespørselen min, eller avvist, eller ikke sett den enda. Men, jeg har et par som det ikke står noe som helst på, men som jeg MENER at jeg har sendt tidligere (men, ikke sikker)..

 

Spørsmålet blir: Hvis de har avvist min forespørsel om navn, vil jeg da ha mulighet til å sende på nytt? Vil det stå "sent" hvis jeg har sendt, uansett avvist/ignorert?

 

Problemet er: Jeg vil jo spørre de jeg ikke har spurt, men jeg vil jo ikke mase heller om jeg har spurt de før, hvis de først har avvist.. :(

Heisan

Jeg har svart deg, mitt brukernavn er mr.rs4 og heter Raymond.

Har du fått opp det?

Har ikke bilde og slik som du da☺

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...