Gå til innhold

Tjene Penger Hjemmefra


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg og en kompis har veldig lyst til å tjene penger hjemmefra. Vi trenger noen ider. Vet dere om noen ider å tjene lett penger med lett arbeid. hvis ja: hva? hvordan? og hva det krever.

Jeg er 20år gammel, jobber som Dataelektronikk og jeg driver veldig mye innen for kickboxing. Jeg er trener og utøver som har gjort det veldig bra. Kompisen min er 24år gammel jobber som nest sjef som telefon selger.

Setter veldig storpris på om du kunne hjulpet oss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Personlig driver jeg med MLM (Multi Level Marketing) og jobber med et system som heter Empower Network.

Om du er interresert i å høre mer så kan du sende meg en PM så kan eg forklare litt der :)

 

Lykke til!

Hadde tengt å fåreslå MLM ironisk, men ser vist noen kom meg uironisk i forkjøpet..

Lenke til kommentar

MLM er en ypperlig måte å starte å tjene penger på... det viktige er å finne ett seriøst selskap med gode produkter du selv kan stå inne for. Hvis du blir presentert for ett MLM-selskap så test produktene skikkelig å sørg for at utbetalingsplanen til selskapet går "opp i opp".

 

Å få betaling for å verve nye selgere er ikke negativt... men hvis hovedinntekten er basert på verving så styr unna.

 

Vil påstå at de fleste vil få mer igjen for arbeidsinnsatsen sin over tid i ett seriøst MLM-selskap istedefor en vanlig 8-4 jobb... dessverre er det alt for mange som betaler en sum penger og blir lovt gull å grønne skoger for å sitte på rævva, sånn er det ikke. EN annen gruppe er de som faktisk ikke gjør den innsatsen som kreves... begge gruppene har en tendens til å skylde på at selskapene er useriøse mens det i realiteten er dem selv som er forbanna late og urealistiske.

 

De som er negative til slike selskap vet ikke noe, dessverre!