Gå til innhold

Tjene Penger Hjemmefra


Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg og en kompis har veldig lyst til å tjene penger hjemmefra. Vi trenger noen ider. Vet dere om noen ider å tjene lett penger med lett arbeid. hvis ja: hva? hvordan? og hva det krever.

Jeg er 20år gammel, jobber som Dataelektronikk og jeg driver veldig mye innen for kickboxing. Jeg er trener og utøver som har gjort det veldig bra. Kompisen min er 24år gammel jobber som nest sjef som telefon selger.

Setter veldig storpris på om du kunne hjulpet oss

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

Personlig driver jeg med MLM (Multi Level Marketing) og jobber med et system som heter Empower Network.

Om du er interresert i å høre mer så kan du sende meg en PM så kan eg forklare litt der :)

 

Lykke til!

Hadde tengt å fåreslå MLM ironisk, men ser vist noen kom meg uironisk i forkjøpet..

Lenke til kommentar

MLM er en ypperlig måte å starte å tjene penger på... det viktige er å finne ett seriøst selskap med gode produkter du selv kan stå inne for. Hvis du blir presentert for ett MLM-selskap så test produktene skikkelig å sørg for at utbetalingsplanen til selskapet går "opp i opp".

 

Å få betaling for å verve nye selgere er ikke negativt... men hvis hovedinntekten er basert på verving så styr unna.

 

Vil påstå at de fleste vil få mer igjen for arbeidsinnsatsen sin over tid i ett seriøst MLM-selskap istedefor en vanlig 8-4 jobb... dessverre er det alt for mange som betaler en sum penger og blir lovt gull å grønne skoger for å sitte på rævva, sånn er det ikke. EN annen gruppe er de som faktisk ikke gjør den innsatsen som kreves... begge gruppene har en tendens til å skylde på at selskapene er useriøse mens det i realiteten er dem selv som er forbanna late og urealistiske.

 

De som er negative til slike selskap vet ikke noe, dessverre!

 

Driver selv med MLM (oppgir ikke selskap) og mener selv jeg gjør det ok... tipper jeg kan begynne med dette på heltid om 2-3 år å da være min egen sjef (kun ved å jobbe 3-5 timer uken). Det er drømmen for mange, for meg er det en realitet om ikke alt for mange år. Men man må jobbe målrettet om man skal nå ett slikt mål.

Endret av Nasciboy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Driver selv med MLM (oppgir ikke selskap) og mener selv jeg gjør det ok... tipper jeg kan begynne med dette på heltid om 2-3 år å da være min egen sjef (kun ved å jobbe 3-5 timer uken). Det er drømmen for mange, for meg er det en realitet om ikke alt for mange år. Men man må jobbe målrettet om man skal nå ett slikt mål.

Ikke akkurat vanskelig å finne ut hva det er du driver og selger da, med fullt navn i profilen din.

Lenke til kommentar

Eller du kan satse på bitcoins, eller børsen. Etc...

MLM har risiko, og det samme har de to førstnevnte.

 

Enten kan du jobbe hardt, tilnærmet uten risiko, eller så kan du gjøre lite, med høy risiko.

 

Derimot lurer jeg på hvem som er kundene av disse forferdelige produktene man ofte må selge på MLM (bare skalkeskjul for at det skal bli et lovlig pyramidespill?). Det må jo tydeligvis være noen...

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Du kan ikke sammenligne spekulasjon og arbeid. MLM gir deg muligheten til selv å påvirke inntjeningen (selv om det åpenbart ikke er bare du som har kontrollen), mens børsen og bitcoins er helt markedsstyrt.

Joda, spekulasjon kan bety mye arbeid det også. (eller ingenting) Og om du ofte selger og kjøper ofte så vil også risikoen/tapet bli mindre, men det samme blir da inntjeningen. (og arbeidet øker)

 

I tillegg kan det kreve å gjøre grundig research om du vil videre senke risikoen.

 

MLM kan på akkurat samme vis kreve noe innsats, og jo mer innsats, jo mindre risiko. Og det krever også grundig research før du går i gang.

 

Ja, dette kan brukes på tilnærmet alt som kan gi deg inntekter. For nærmest alt veies opp av en gitt mengde arbeid og en gitt risiko. Ikke unormalt så er mengden risiko og mengden arbeid som kreves forholdsvis omvendtproposjonale variabler, som var mitt poeng.

Endret av Andrull
Lenke til kommentar

Vil påstå at de fleste vil få mer igjen for arbeidsinnsatsen sin over tid i ett seriøst MLM-selskap istedefor en vanlig 8-4 jobb... dessverre er det alt for mange som betaler en sum penger og blir lovt gull å grønne skoger for å sitte på rævva, sånn er det ikke. EN

 

Ikke enig med deg her. MLM er stort sett basert på å få med seg flest mulig "nyttige idioter". Fokus er for det meste på å verve flere som kan verve flere som kan verve flere. Man lokkes med en "lav" inngangssum, og dermed "taper man jo sååå lite". Selvsagt finnes de sunne MLM-foretakene som faktisk har gode produkter å tilby, og hvor representantene går mer mot kunder enn å verve flere inn.

 

Men i det store og det hele skal det verves, verves og atter verves. For det må jo nå ut til alle. Bare de aller, aller færreste klarer å oppnå en noenlunde inntekt. For de fleste blir det bare en masse ubehagelige samtaler til venner, slekt og bekjente for å forsøke å selge seg inn.

 

Det å lykkes krever mye innsats. Svært mye innsats. En bekjent driver pushing for tida. Han hevder å tjene bra, men så snart jeg spør ham hvordan betalingen blir i forhold til innsatsen, kommer de fravikende svarene. Nesten hver dag er det møter i hytt og pine. Da kommer jo selvsagt kjøringen til og fra møtene, kostnader til selve møtene, og selve tidsinnsatsen. Arbeidsgiver er han heller ikke kamerat med ettersom han har brukt mye arbeidstid på sin MLM-jobbing. Når jeg videre spør om hvor mange som faller fra, forsøker han å pense over på annet.

 

Noe av det som fremheves som bra med MLM, er at de sparer så mye kroner/dollar/etc på lokaler, markedsføring etc. Men likevel er prisene på produktene stort sett minst like høye som tilsvarende produkter som selges gjennom "ordinære" salgskanaler.

Lenke til kommentar

Ikke akkurat vanskelig å finne ut hva det er du driver og selger da, med fullt navn i profilen din.

 

Å det har hva å si?

 

 

 

Ikke enig med deg her. MLM er stort sett basert på å få med seg flest mulig "nyttige idioter". Fokus er for det meste på å verve flere som kan verve flere som kan verve flere. Man lokkes med en "lav" inngangssum, og dermed "taper man jo sååå lite". Selvsagt finnes de sunne MLM-foretakene som faktisk har gode produkter å tilby, og hvor representantene går mer mot kunder enn å verve flere inn.

 

Men i det store og det hele skal det verves, verves og atter verves. For det må jo nå ut til alle. Bare de aller, aller færreste klarer å oppnå en noenlunde inntekt. For de fleste blir det bare en masse ubehagelige samtaler til venner, slekt og bekjente for å forsøke å selge seg inn.

 

Det å lykkes krever mye innsats. Svært mye innsats. En bekjent driver pushing for tida. Han hevder å tjene bra, men så snart jeg spør ham hvordan betalingen blir i forhold til innsatsen, kommer de fravikende svarene. Nesten hver dag er det møter i hytt og pine. Da kommer jo selvsagt kjøringen til og fra møtene, kostnader til selve møtene, og selve tidsinnsatsen. Arbeidsgiver er han heller ikke kamerat med ettersom han har brukt mye arbeidstid på sin MLM-jobbing. Når jeg videre spør om hvor mange som faller fra, forsøker han å pense over på annet.

 

Noe av det som fremheves som bra med MLM, er at de sparer så mye kroner/dollar/etc på lokaler, markedsføring etc. Men likevel er prisene på produktene stort sett minst like høye som tilsvarende produkter som selges gjennom "ordinære" salgskanaler.

 

Synd du ikke quoter den delen der jeg faktisk sier at man ikke skal vurdere selskap der mesteparten av inntjeningen går ut på å verve andre.

 

Kan vel si det igjen da som jeg også sa i det innlegget... går hovedinntekten på å verve andre så hold deg unna, var det klart nok?

 

Når det gjelder betaling i forhold til innsats så er ikke den veldig høy i begynnelsen nei... MERK: det er derfor jeg sier over tid. Grunnen til det er at arbeid gjort på dag en faktisk kan gi små og store resultater over flere år.

 

Det er nettopp der kraften i MLM ligger... i de fleste jobber får man betalt for en times jobb og når den er utbetalt se man aldri mer igjen av den.

 

I MLM kan man skaffe en kunde som kjøper varer jevnt hele tiden... tjener man i snitt 300 kr i måneden på en kunde over 10 år som du brukte en eneste time på å skaffe så tjener du 36 000 kr på den ene kunden.

 

Skaffer man selgere som selger for seg så tjener man enda mer... men det å bygge opp ett slikt nettverk krever mange timers arbeid.

Endret av Nasciboy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...