Gå til innhold

Kamptråd: Spurs - Newcastle (NSFW)

Muggkaare

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaboul og Lamela kunne jeg gjerne tenkt meg fra start men forstår valget. Vår tropp er så sterk at det føles litt hipp som happ hvem som starter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Godt å se at noen har slått vett i hodet på AVB angående Lloris.

Håper for alles skyld at det ikke blir noe langvarige følger for den beslutningen var så idiotisk som man får det.

På den positive siden: Gomes tilbake :)

Skrevet

Anbefaler å følge Spooky, på Twitter og hans blogg Dear Mr.Levy. Har fulgt ham siden hans spede begynnelse på glory-glory.co.uk for mange år siden. Flink til å ta Spurs-fansen på kornet. Han er også en av hjernene bak 1882-bevegelsen og podcasten/siten thefightingcock. Brukeren teh Trunk med sine videoer på YouTube er også bra.

Skrevet

Aaaaargh jeg blir gal av tv2, hvorfor kan de ikke være litt originale og ikke bare kopiere stilen til Sky? Deter kamp mellom TOTTENHAM og NEWCASTLE nå, den begynner om 13 min. Vi driter langt til helvete i United, Arsenal, City og alle de andre kjøpelagene.

• Liker 3
Skrevet

Når jeg ser på benken vår så har jeg vanskelig for å huske at vi noensinne har sett så sterke ut der samtidig som det ikke er noe særlig å utsette på første-elleveren. Håper vi klarer å få i gang dette laget nå snart, vi trenger å få litt selvtillit og virkelig gruse et lag snart skal vi henge med i toppen.

• Liker 1
Skrevet

Ønsker for øvrig Newcastle-fansen lykke til selv om jeg så klart ønsker det er dere som får gjennomgå i dag. Er en klubb jeg alltid har hatt sansen for og dere fortjener bedre enn Pardew. Vet ikke om det er bra eller dårlig for dere på sikt å ha et så godt lag som dere har nå, føler nesten at når dere vinner så er det på tross av Pardew ...

Gjest medlem-105082
Skrevet

Dere kan gruse laget dere spiller mot neste gang, takk.

Liker ikke at Eriksen spiller. 3-1, tenker jeg.

Men vi har Iron Mike.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Sola må jo være helt jævlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...