Gå til innhold

Hva synes du er best. CoD på PC eller konsoll?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det varierer litt, jeg føler jeg har mer kontroll med en mus men om jeg skal være helt ærlig så treffer jeg like dårlig som med en kontroller :blush:

 

Om du har mestret kontrolleren så kan en være ekstremt god, noe en ser klart i kamper og på fks Youtube klipp.

 

Personlig så går jeg for konsoll versjonen med Ghosts. Har bare ikke bestemt meg helt for om det blir XBO eller PS4 enda.

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Per dags dato anbefales ikke PC-versjonen, da den har ekstreme problemer med stuttering og lag comp.

 

Ja dessverre så er det vel bare spørsmål om tid før det blir juksing på PC versjonen. Har vært det hvert eneste år...men var ikke fult så mye i Black Ops 2 synes jeg. Mulig jeg bare var heldig...

 

Men slikt slipper en vel helt på konsoll.

 

Etter det jeg har lest er Modern Warfare 2 på PS3 hacka ihjel. Forskjellen på PC og konsoll er hovedsakelig at det er flere juksere og "hackere" på PC, men konsekvensen er større på konsoll. På PC kan man ta backups av alle data.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Treyarch synes å ha god peiling på det med å stenge ute juksemakere. Spillet hadde vært fullt av juksemakere om det var mulig. Se på Modern Warfare 2 nå f.eks., 7-8000 spillere maks og det er knapt mulig å finne en normal lobby. Litt irriterende at Treyarch er så gode på det der, for jeg synes spillene deres er grisekjedelige. Teknisk fungerer de som regel bra, men det er ikke moro.

Lenke til kommentar

Gameplay er vel likt på begge. Kommer nok an på hva du liker å spille med, mus/tastatur eller gamepad.

Evt hvor du har flest venner som spiller, om du er en slik person som liker å sosialisere med andre når du spiller.

Vel, spiller du på konsoll MÅ du bruke kontroll. På pc KAN du bruke kontroll.

 

Nå har jeg aldri tenkt å prøve ghosts, så kan ikke svare på spørsmålet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...