Gå til innhold

Nokia killer?


lrw

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt en bestilling inne på en Siemens SX1 i tre uker hos Norek. Estimert leveringsdato er nå 01.12.2003, noe som passer bra med det Siemens selv har gått ut med. Jeg kan nesten ikke vente på å få den i hende - dette er snaddertelefonen über alles. :)

 

Datasheet fås her (PDF).

 

..og til alle som er av den oppfatning at P810/P900 er frelsen; Sony-Ericsson bør få luket ut alle bugsene i P800'en før de slipper en ny telefon gitt. :)

Lenke til kommentar

..og til alle som er av den oppfatning at P810/P900 er frelsen; Sony-Ericsson bør få luket ut alle bugsene i P800'en før de slipper en ny telefon gitt. :)

 

Hvilke bugs tenker du på da? Har hatt P800 siden januar, har ikke vært noen spessielle bugs der! Driver også og lager programmer til P800 (UIQ), og spør du meg er det en rimelig stabil platform

Lenke til kommentar
Siemens SX1....Estimert leveringsdato er nå 01.12.2003, noe som passer bra med det Siemens selv har gått ut med.

 

Jøss. Er det desember nå plutselig? Var det ikke november som var aktuelt sist gang Siemens tippet?

 

Nå er jo den leveringsdatoen ubekreftet, men det er jo usedvanlig skjelden at Norek setter opp datoen senere enn varen faktisk kommer...

Lenke til kommentar

He.....

 

Z1010 er noe av det mest avanserte annonsert hittil. Nokia vil jo ikke engang putte videotelefoni i sine telefoner, og det er ganske daarlig. Z1010 kommer jo bla. til aa ha Blaatann 2.0 som har en rekkevidde paa 100 meter. Dessuten finnes det ingen UMTS-telefoner med de spesifikasjonene som faktisk har en slik batterilevetid.

 

Forhaapentligvis for Nokia, kommer de med noe lignende foer hele UMTS-kapploepet er kjoert for de.

Lenke til kommentar
P800 har jo siden tidenes morgen vært plaget av OS-bugs som blant annet har medført veldig ustabil ytelse' date=' crashes, hickups etc.

 

Synes isåfall at det er kjempemerkelig at min P800 ikke har kræsjet siden jeg fikk den i januar. Det eneste som har kræsjet noen ganger or grogrammer jeg har lagt inn selv. P900 kommer til å bruke UIQ 2.1 som er en oppdatering fra P800 som har UIQ 2.0, så vidt jeg vet har ikke Siemens noen telefon som kan konkurere med P800/P900 (Nei, SX1 (når den endelig kommer) kan ikke sammenlignes med P800/P900 )

Lenke til kommentar

d er veldig få mobiler som er verre enn nokia...

både stabiliteten og sammenhengen imellom pris/ytelse/funksjoner/kvalitet...

kjenner selv en som jobbet på en mobilreparasjons verksted og han sa selv at det er langt flere feil på nokia enn på andre merker (da er det også tatt i betrakting at det er flere nokia en andre merker...)

da kom de frem til at per 100 telefon på reperasjon så var ca. 50 % nokia...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...