Gå til innhold

[Løst] Kan jeg forvente at Nikon D5200 vil falle i pris?


Anbefalte innlegg

Jeg er på randen til å kjøpe Nikon D5200 (18-105VR), men D5300 lanseres nå den 16. november.

 

Antageligvis vil D5200 falle noe i pris, men hvor lenge må jeg evt. vente på dette? Skjønner det er vanskelig å svare på, men hvis noen har nogen lunde peiling på hvor mye kameraer pleier å falle etter nylanseringer hadde det vært supert med tilbakemeldinger.

Endret av Burritosen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke så mye å vente på egentlig. Kameraet har vært tilgjengelig en stund og har allerede falt en del i pris.

 

Det du eventuelt kan vente på er såkalte gode tilbud der butikker som Elkjøp eller fotobutikker kan ha et parti liggende eller har fått et parti ekstremt billig og kjører massiv kampanje på et greit tilbud. Estimerer at det tar minst 6 mnd før det begynner å dukke opp slike tilbud. Hvis du kan vente på det, og samtidig bruke mye energi på å følge med på tilbud på forskjellige butikker bare for å spare en del hundrelapper eller kanskje en tusenlapp, versågod - muligens veldig dårlig timesbetaling.

 

De nye kameraene faller alltid litt i pris i det de blir lansert og får plassert og godgjort seg i butikkhyllene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...