Gå til innhold

r9 290 + Accelero Xtreme III

hansi45101

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte Sapphire 290 til 3190,- og Arctic Accelero Xtreme III til 435,- Så får vi se hvordan det går, tror uansett dette blir en kjempekombo, og orker ikke vente 1-2 mnd på at Asus eller andre skal komme med sin egen kjøler da jeg trenger skjermkortet nå.

Skrevet

Vet ikke om det er oppgitt feil pris fra Deal.no, men så nettopp at det selger et Gigabyte T R9 290X 4GB (GV-R929XD5-4GD-B) til kr 3281.

https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=GV%2DR929XD5%2D4GD%2DB&ref=Prisjakt.no&utm_source=Prisjakt.no&utm_medium=cpc&utm_campaign=GV%2DR929XD5%2D4GD%2DB

Takk for tipset!

Nå har jeg jo bestilt 290 til kr 3190, men bestilte nå 290x på deal.no til kr 3281,- så vis det viser seg at det kommer for jeg heller bare returnere 290 kortet.

Ser at 290x fra deal har estimert levering 1-2 dager etter 30.11. men regner med dem sender ut bekreftelse eller beklagelse før den tid.

Skrevet

Tok å ringte inn, de har 5 underleverandører av det kortet jeg har bestilt og jeg får det til den prisen, men de kunne på ingen måte bekrefte leveringsdatoen... Så jeg tror vi må vente og se:/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...