Gjest Slettet+234 Skrevet 4. november 2013 Skrevet 4. november 2013 (endret) Jeg tror jeg har fått virus på telefonen (ZTE Blade, android 2.3.5). Går tregt, nettleser lukker seg noen ganger, og blir videresent til www.seth.avazutracking.net. Har forsøkt å scanne med avast og malwarebytes, men de finner ingen ting. Noen som kan hjelpe meg? Endret 4. november 2013 av Slettet+234
HaakonSag Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Legg alt av verdi for deg på en PC, og ta en clean install?
kjetilkl Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Er du sikker på at det er et virus, og ikke en app du har installert som gjør dette? Opplevde noe av det samme selv etter å ha installert en app for lenge siden, og da ble det borte når jeg fjernet appen igjen.
Gjest Slettet+234 Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Jeg har veldig få apper på telefonen, og de jeg har er fra store utviklere, så de tror jeg er trygge. Men jeg fant akkurat noe i nedlastningsloggen, "mobogenie_ettellerannet". Det er ikke noe jeg har lastet ned frivillig, så jeg fjernet det. Får se om det hjelper, hvis ikke kommer jeg tilbake i tråden. Takk for svar.
esoteric Skrevet 5. november 2013 Skrevet 5. november 2013 Og slett historikk, mellomlager, inf.kaps og sidedata, pleier som regel og løse browser hijacks. Gå inn i nettleseren -> Meny -> Instillinger -> Personvern -> Slett personlig data -> Mye mulig Samsung og ZTE har litt forskjellige oversettelser og enkelte menyer men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå