Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

jaa!!!! snart ferdig med telenor:DD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

okay ..

 

Husker ikke den nøyaktige datoen da telenor marerittet startet.. Men det var en kald november dag :roll:

 

Men får sjekke når jeg kommer hjem :D

 

Hva synes forresten folket om Nextgentel ? Skal bestille en 1024 - 256 linje :D

 

Er den hele tiden koblet opp så jeg slipper og ha en maskin på hele tiden som på telenor ? Så en maskin må gå igjennom en annen lissom ?

Lenke til kommentar
Hva synes forresten folket om Nextgentel ? Skal bestille en 1024 - 256 linje :D

 

Er den hele tiden koblet opp så jeg slipper og ha en maskin på hele tiden som på telenor ? Så en maskin må gå igjennom en annen lissom ?

Er det Alpha du skal ha? I så fall leier NGT linje av Telenor.

 

Man må ikke ha en maskin på hele tiden med Telenor sin.

Lenke til kommentar
skal ha alpha ja ..

 

Det jeg mente var at hvis 2 pcer skulle på internett måtte den andre gå igjennom den andre :roll:

 

eller du kan jo bare bruke en router :roll:

 

anyway, harr akurat begynt på Telenor "marerittet" mitt jeg. " måneder nå. uten ett minste problem, bortsett fra en begrensning på 10gb da :-?

Lenke til kommentar

Og Telenor "marerittet" hva besto det i egentlig? Er selv strålende fornøyd med Telenor, stabilt, billig og dessuten god kundeservice. OK hvis man trenger å laste ned mer enn 2-3 GB/mnd så finnes det billigere leverandører, men under dette er Telenor av de aller billigste og beste.

 

Kjører selv router med PPPoE klient på som holder linjen stabilt oppe, og dessuten NAT'er slik at jeg slipper alt grumset som trafikkerer nettet.

 

Funker så fint så... :D

 

timtowtdi

Lenke til kommentar

Hehe, joda, snart ferdig med telenor marerittet jeg også ;) lei av 05000 brukertelefon som tar årevis pga. telefonsvarere som ikke klarer å oppfatte hva jeg sier.

Fra 704/128 online ADSL m/1GB grense (som ikke holder ut mnd. til litt cs daglig engang) til 2048/2048 Lyse fiberoptisk til 449,- mnd. :D

Skål! aldri mer telenor!

(forresten går telefon også via lyse, så jeg blir totalt telenor-fri, purged from the evil forever)

*glede seg*

Lenke til kommentar
Ja nå har jeg lidd meg gjennom et år med telenor..  

 

Skal nå kjøpe Nextgentel :D  

 

Men hvordan avbestiller jeg Telenor greia ? og får opp NextGentel fortest mulig.. klarer meg ikke så lenge uten bredbånd :(

 

Svar nå på hva 'lidelsen' gikk ut på? Ble du mobbet av kameratene? Hvorfor 'kjøpte' du ikke NGT i første omgang?

Har Telenor selv, og ikke vært nede en time siden 12 april 2003. I motsetning til mange av mine bekjente som har, være seg NGT, Tiscali eller Catch.

Folk er vanskelige dyr å forstå. I andre tråder her på forumet går de bare å venter på at Telenor skal bygge ut sentralene deres, for så når de har gjort det, begynner de å henge ut samme Telenor.

 

Off Topic:

Broren min har NGT. Når vi spille Battlefield er jeg inne på serveren over dobbelt så kjapt som han, enda vi har klin lik PC. Eneste forskjellen er routeren fra NGT og modemet fra Telenor. Noen som har vært borti det før? Genererer NGT routeren mer trafikk ved oppkobling? Det er snakk om opp mot ett minutt når det byttes brett på hvilken som helst BF server.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...